شناسهٔ خبر: 64968004 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در صد و نوزدهمین روز "طوفان الاقصی"/

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس/ تجاوزات مستمر اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه با پهپاد هدف قرار گرفت/ تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل/ هدف قرار گرفتن یک کشتی انگلیسی در ...

جنگ و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد یکصد و نوزدهمین روز خود شده است و اشغالگران همچنان به تجاوزات خود به این منطقه و نیز کرانه باختری اشغالی ادامه می دهند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، در صد و نوزدهمین روز جنگ علیه غزه، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهد، این در حالی است که رزمندگان گروههای مقاومت هم به نبرد تمام عیار با متجاوزان صهیونیست در محورهای مختلف ادامه می دهند.

 

یکصد و نوزدهمین روز طوفان الاقصی و تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که اشغالگران مجبور شدند در پی تلفات سنگین تیپ 55 چتربازان ارتش خود را از خان یونس خارج کنند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی، همچنان به بمباران و گلوله باران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه می دهد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شده  است.

 

خبرنگار شبکه الجزیره از حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

از سوی دیگر در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به منازل مردم در محله النصر در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه هم دستکم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

اشغالگران همچنین منازل مردم در اطراف بیمارستان اروپایی در خان یونس را بمباران کردند .

 

از سوی دیگر در پی عقب نشینی ارتش رژیم اشغالگر از شمال غربی شهر غزه، تصاویر منتشر شده از حجم گسترده ویرانی ها حکایت می کند که در نتیجه  بمباران شدید این مناطق حکایت می کند.

 

از سوی دیگر مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی از شب گذشته تا صبح امروز شاهد تجاوزات نظامیان صهیونیست بود.

 

افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست به حدی رسیده که جوبایدن رئیس جمهور آمریکا که کشورش به صورت نامحدود و همه جانبه از تجاوزات و جنایات این رژیم حمایت می کند، اعتراف کرده که خشونت شهرک نشینان در کرانه باختری به امنیت اسرائیل ضربه می زند.

 

حمله پهپادی مقاومت به یک پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

 

از سوی دیگر گروههای مقاومت در منطقه در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه و مقاومت شجاع آن، به هدف قرار دادن پایگاه های غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در منطقه ادامه دادند به طوری که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در سوریه با پهپاد هدف قرار گرفت.

 

تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

 

وزارت دفاع آمریکا از تماس تلفنی لوید آستین وزیر دفاع این کشور با یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود که آستین بر ضرورت تبدیل عملیات اسرائیل(جنگ ویرانگر) به عملیات نظامی با کمترین شدت و نیز اهمیت تضمین رسیدن کمکهای بشردوستانه به نوار غزه بدون وقفه تاکید کرده است.

 

پنتاگون افزوند آستین همچنین، حمایت از راه حل دیپلماتیک در مرزهای لبنان و ثبات در کرانه باختری را بررسی کرده و دو وزیر به بررسی تهدیدهای منطقه ای علیه نظامیان آمریکایی در منطقه پرداخته اند.

 

فراخوانده شدن سفیر رژیم صهیونیستی در بلژیک به وزارت خارجه

 

وزارت خارجه بلژیک، سفیر رژیم صهیونیستی را در پی تجاوز ارتش این رژیم به دفاتر آژانس توسعه بلژیک در نوار غزه و تخریب این دفاتر فراخواند.

 

هدف قرار گرفتن یک کشتی انگلیسی در دریای سرخ و تاکید ارتش یمن بر ادامه حمایت از مردم مظلوم غزه

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی تجاری انگلیسی در دریای سرخ که در حال حرکت به سمت بنادر رژیم صهیونیستی بود، خبر داد، این عملیات در چارچوب پاسخ به تجاوزات مشترک انگلیس و آمریکا به یمن و نیز ادامه حمایت آنها از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه صورت گرفته است.

 

یحیی سریع تاکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتیرانی رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می کنند، تا توقف تجاوزات این رژیم به نوار غزه و پایان محاصره آن ادامه خواهد یافت.

 

در حال تکمیل...

نظر شما