شناسهٔ خبر: 64952903 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

جزئیات تجاوزات مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن/ انصارالله: عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از غزه متوقف نخواهد شد

رسانه های محلی یمنی گزارش دادند که جنگنده های دشمن، 9 بار شهر الحدیده را بمباران کردند که طی آن منطقه

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، آمریکا و انگلیس بامداد امروز پنجشنبه بار دیگر به مناطقی در یمن حمله کردند.

 

خبرنگار المیادین در صنعاء گزارش داد که آمریکا و انگلیس، شهر الحدیده در ساحل غربی یمن را هدف تجاوزات خود قرار دادند.

 

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگی دشمن به طور گسترده در آسمان شهر الحدیده به پرواز درآمدند. همزمان، منطقه الحبانه در شمال الحدیده هدف تجاوزات آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

 

رسانه های محلی یمنی گزارش دادند که جنگنده های دشمن، 9 بار شهر الحدیده را بمباران کردند که طی آن منطقه "کیلو16"، دو بار هدف قرار گرفت و این تجاوزات ادامه پیدا کرد.

 

بر اساس این گزارش، جنگنده های آمریکایی و انگلیسی، شامگاه چهارشنبه، دو بار به استان صعده در شمال یمن حمله کردند.

 

در همین حال علی القحوم از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به المیادین گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود عملیات اخیر نیروهای مسلح یمن در پی تجاوز دشمن به صعده صورت گرفت و این پیامی روشن مبنی بر آمادگی برای دفع تجاوزات دشمن است.

 

القحوم از تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس برای تشدید تجاوزات زمینی به یمن و آمادگی برای عملیات نظامی با استفاده از مزدوران خبر داد.

 

وی تصریح کرد که هیچ کس نمی تواند نیروهای مسلح یمن را از معادله یاری و حمایت از غزه باز دارد و عملیات نیروهای مسلح یمن ادامه خواهد یافت.

 

در همین چارچوب، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعاء تاکید کرد اشاره انگلیس به استفاده از کمکهای انسانی به عنوان سلاحی علیه ملت یمن، هرگز این ملت را از ادامه حمایت انسانی عادلانه از مردم غزه منصرف نخواهد کرد.

 

از سوی دیگر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه چهارشنبه از عملیات نظامی متمایز و منحصر به فرد نیروی دریایی یمن علیه متجاوزان آمریکایی خبر داد و افزود کشتی تجاری آمریکایی

"KOI"که در حال حرکت به سمت بنادر فلسطی اشغالی بود، هدف قرار گرفت.

 

وی افزود این کشتی با چندین موشک دریایی مناسب هدف قرار گرفت و موشکها مستقیما به هدف اصابت کرد.

 

این سخنگو ادامه داد این عملیات تنها ساعاتی پس از عملیات نیروی دریایی یمن در هدف قرار دادن ناوشکن آمریکایی یو اس اس گراولی با چندین موشک دریایی در دریای سرخ صورت گرفت و موشکها به دقت به اهداف اصابت کرده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما