شناسهٔ خبر: 64939207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی خبرداد؛

تایید صلاحیت ۷۴ نفر دیگر از خراسان رضوی برای انتخابات مجلس

مشهد- سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: صلاحیت ۷۴ نفر دیگر از استان خراسان رضوی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر فریدنیا به تشریح آخرین آمار تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس از حوزه‌های دوازده‌گانه استان خراسان رضوی پرداخت و اظهار کرد: شورای نگهبان در جدیدترین اعلامیه خود، صلاحیت ۷۴ نامزد دیگر از خراسان رضوی را تأیید کرد و بر این اساس در مرحله بررسی اعتراضات توسط شورای نگهبان، تاکنون مجموعاً ۱۷۶ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر خانم و ۱۶۲ نفر آقا هستند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی افزود: از این ۱۷۶ نفر، از حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۱۳ نفر، از حوزه انتخابیه تربت جام ۷ نفر، از حوزه انتخابیه چناران ۱۴ نفر، از حوزه انتخابیه خواف ۷ نفر، از حوزه انتخابیه درگز ۴ نفر، از حوزه انتخابیه سبزوار ۴ نفر، از حوزه انتخابیه فریمان ۵ نفر، از حوزه انتخابیه قوچان ۵ نفر، از حوزه انتخابیه کاشمر ۹ نفر، از حوزه انتخابیه گناباد ۳ نفر، از حوزه انتخابیه نیشابور ۱۴ نفر و از حوزه انتخابیه مشهد ۹۱ نفر هستند. با احتساب ۷۸۰ نفری که توسط هیأت نظارت تأیید صلاحیت شده‌اند، در مجموع ۹۵۶ نفر تا این لحظه از خراسان رضوی برای حضور در انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده‌اند.

نظر شما