شناسهٔ خبر: 64927393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مانچینی: ترک زمین؟ فکر کردم بازی تمام شده است؛ مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان عالی بودیم

امیررضا حجت‌پور

سرمربی عربستان در خصوص رفتار خبرسازش توضیح داد

صاحب‌خبر -

روبرتو مانچینی بابت رفتار جنجالی‌اش عذرخواهی کرد.

طرفداری | دیدار تیم‌های عربستان و کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با پیروزی 4-2 کره جنوبی در ضربات پنالتی به پایان رسید. روبرتو مانچینی در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای پیش از آن‌که ضیافت پنالتی‌ها به پایان برسد، زمین را ترک کرد و راهی رختکن شد. رفتار جنجالی سرمربی ایتالیایی سریعاً انتقادات اهالی فوتبال عربستان را به همراه داشت. مانچینی پس از شکست مقابل کره جنوبی و حذف عربستان از جام ملت‌های آسیا، بابت رفتار جنجالی‌اش عذرخواهی کرد. سرمربی ایتالیایی در مصاحبه بعد از بازی گفت:

  • ترک زمین پیش از پایان بازی؟

عذرخواهی می‌کنم؛ قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم. فکر کردم بازی تمام شده است! یک لحظه کنترلم را از دست دادم. از شما، بازیکنان و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

  • عملکرد بازیکنان؟ 

می‌خواهم از همه بازیکنانم بابت آن‌چه که به نمایش گذاشتند، تشکر کنم. آن‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. هم ناراحتم و هم خوشحال؛ بسیار ناراحت به خاطر نتیجه و خوشحال به خاطر پیشرفتمان. ما یک ماه در کنار هم کار کردیم و این خیلی مهم است. اکنون ما یک تیم هستیم و واضح است که باید بیش‌تر پیشرفت کنیم.  

  • این شکست دراماتیک چه حسی دارد؟ 
شکست در ضربات پنالتی سخت و ناراحت‌کننده است؛ اما به هر حال فوتبال همین است. من از عملکرد بازیکنانم خوشحالم. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.
  • پس از بازگشت به عربستان برای مقدماتی جام جهانی آماده می‌شوید؟ 

اکنون نه؛ ما باید استراحت کنیم. بعد از یک ماه کار کردن لایق آن هستیم. سپس به جام جهانی فکر می‌کنیم و برای آن برنامه خواهیم ریخت.

نظر شما