شناسهٔ خبر: 64888515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرلشکر سلامی ارتحال آیت‌الله عبدالنبی نمازی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت‌الله عبدالنبی نمازی تاکید کرد: کارنامه این روحانی مبارز در ترویج معارف دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی الهام بخش پاسداران جوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت ارتحال عالم ربانی، آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام‌جمعه و نماینده سابق ولی‌فقیه در کاشان گفت: کارنامه این روحانی مبارز در عرصه‌های مختلف ترویج علوم و معارف دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی برای همیشه الهام بخش پاسداران رشید و جوان امروز است.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد و پارسا ، آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام‌جمعه و نماینده سابق ولی‌فقیه در کاشان ، موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

کارنامه این روحانی مبارز و استاد جلیل‌القدر اخلاق در عرصه‌های مختلف ترویج علوم و معارف دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی به ویژه حضور و همراهی با رزمندگان اسلام در دفاع مقدس 8 ساله و سپس نقش آفرینی‌های ارزنده و ماندگار در حوزه آموزش های عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همیشه الهام بخش پاسداران رشید و جوان امروز مرزهای عقیدتی انقلاب است و نام آن عالم فرزانه را با عزت و عظمت در این سرزمین زنده نگه خواهد داشت.

این مصیبت جانکاه را به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) ، خانواده معزز ، شاگردان  ، همرزمان و ارادتمندان آن فقید سعید در حوزه‌های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز مردم شریف، نجیب و ولایت مدار استان‌های بوشهر و اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با مولا الموحدین علی علیه السلام و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر طلب می‌کنم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز با صدور پیامی ارتحال عالم وارسته و فقیه مجاهد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 اذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدها شیء الى یوم القیامة
ارتحال عالم وارسته و فقیه مجاهد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
این روحانی پارسا و ولایتمدار سراسر عمر با برکتش را به توسعه، ترویج و تبیین معارف اسلام ناب محمدی (ص )، تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار و حضور انقلابی در عرصه های نیاز نظام اسلامی گذراند و سرانجام با قلبی آکنده از حب ائمه معصومین (سلام الله علیهم) به دیدار حق تعالی شتافت.

بدون تردید خدمات و تلاش های ارزنده این مجاهد نستوه ، از همراهی با نهضت امام خمینی( ره) و سوابق مبارزاتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور روحیه بخش در جبهه های نبرد حق علیه باطل تا عضویت در مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علیمه قم ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و نقش‌پذیری های موثر در مناصب مختلف از جمله در قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تالیفات و پژوهش های بسیار در حوزه فقه و معارف اسلامی ، ذخیره ای ارزشمند برای ایشان و الگویی الهام بخش برای آحاد ارادتمندان این روحانی پرهیزگار خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی) ، بیت مکرم و بازماندگان ایشان‌،روحانیت معزز، حوزه های علمیه و شاگردان و تربیت یافتگان وی تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رحمت الهی برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما