شناسهٔ خبر: 64863055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میلان ۲-۲ بولونیا: پنالتی خراب‌کن‌ها نمی‌برند!

میلان در دیداری که اولیویه ژیرو و تئو هرناندز دو پنالتی از دست دادند در خانه مقابل بولونیا با نتیجه ۲-۲ متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میلان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم سری A در سن‌سیرو برابر بولونیا صف‌آرایی کرد. در نهایت در روزی که شاگردان استفانو پیولی دو پنالتی از دست دادند، بازی با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید.

بولونیا بازی را بهتر آغاز کرد و پس از چند حمله نصفه و نیمه، زیرکزی در دقیقه ۱۰ با شوتی دروازه میلان را تهدید کرد اما مانیان به خوبی توپ را مهار کرد.

ویدئو: 323048

حملات بولونیا ادامه داشت و میلان نمی‌توانست از زیر فشار حملات آنها خارج شود و فقط می‌توانست در برابر دروازه‌اش مقاومت کند تا اینکه در دقیقه ۲۹ روی حمله‌ای، زیرکزی از زاویه بسته سمت راست محوطه جریمه توپ را به تور چسباند و چراغ اول را روشن کرد.

1983827

میلان در ادامه کمی جلو کشید و چند موقعیت ناقص هم به دست آورد. در دقیقه ۳۹ پس از خطای فرگوسن بر روی کیائر داور نقطه پنالتی را نشان داد. ژیرو پشت توپ قرار گرفت. او ضربه‌اش را به سمت راست زد و دروازه‌بان به خوبی آن را مهار کرد.

در دقیقه ۴۵ روبن لوفتوس چیک روی ارسال کالابریا از سمت راست در مقابل دروازه موفق به به ثمر رساندن گل مساوی شد تا میلان بازنده به رختکن نرود.

1983823

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند و بازی پایاپای دنبال می‌شد. با این حال هیچکدام از حملات تهدید زیادی برای دروازه‌ها نداشتند و توپی از خط‌ها رد نشد. در دقیقه ۷۵ پس از خطای بوکما برای لیائو، داور یک پنالتی دیگر برای میلان گرفت. این بار تئو هرناندز پشت توپ ایستاد و او هم ضربه‌اش را به تیر عمودی سمت راست دروازه‌ زد تا بازی مساوی بماند.

در دقیقه ۸۳ سانتر زیبای فلورنزی در محوطه جریمه به لوفتوس چیک رسید و او با ضربه سری محکم موفق شد میلان را به برتری برساند.

1983825

در حالی‌که بسیاری فکر می‌کردند میلان پیروز بازی است، در دقیقه ۹۰ پس از خوردن توپ به دست تراچیانو، داور احتمال پنالتی را برای بولونیا بررسی کرد. پس از بازبینی صحنه، او برای بولونیا پنالتی کرفت. اورسولینی مسئولیت زدن ضربه را بر عهده گرفت و با فرستادن توپ به گوشه چپ دروازه گل دوم را زد.

1983824

درنهایت این دیدار با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت. میلان با کسب یک امتیاز در رده سوم ۴۶ امتیازی شد.

نظر شما