شناسهٔ خبر: 64854405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

کشف راز قتل صحنه‌سازی شده در فسا کشف راز قتل صحنه‌سازی شده در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: خرداد امسال، براثر وقوع یک حادثه واژگونی منجر به آتش‌سوزی، مرد 38 ساله‌ای در یکی از محورهای مواصلاتی فسا، جان باخت. وی گفت: ماموران خبره پلیس راهور در بررسی صحنه، حادثه واژگونی را مشکوک تشخیص دادند و با اخذ دستور مرجع قضایی، پرونده را برای بررسی به

صاحب‌خبر -

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: خرداد امسال، براثر وقوع یک حادثه واژگونی منجر به آتش‌سوزی، مرد 38 ساله‌ای در یکی از محورهای مواصلاتی فسا، جان باخت.

وی گفت: ماموران خبره پلیس راهور در بررسی صحنه، حادثه واژگونی را مشکوک تشخیص دادند و با اخذ دستور مرجع قضایی، پرونده را برای بررسی به فرماندهی انتظامی شهرستان فسا ارجاع دادند.

آراوند با اشاره به بررسی پرونده توسط پلیس آگاهی فسا، گفت: ماموران در تحقیقات ویژه خود به همسر 26 ساله متوفی که اختلافاتی نیز با شوهرش داشت، مشکوک شدند.

او با بیان اینکه در ارتباط با این پرونده، مرد 40 ساله‌ای که با همسر متوفی ارتباط داشت، شناسایی شد، گفت: با اخذ دستور مقام قضایی، هر 2 نفر دستگیر شده و در تحقیقات تخصصی به قتل راننده خودروی پراید اعتراف کردند.

آراوند افزود: در تحقيقات تکميلي مشخص شد که فرد دوم اين پرونده با هماهنگي همسر مقتول، او را خفه کرده و جسد را درون خودرو گذاشته و با ایجاد تصادف ساختگی، نقشه‌ی شوم خود را عملی کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان فسا با بيان اينکه متهمان پس از تکميل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان درخواست کرد که براي حل مشکلات و اختلافات خانوادگي، از ظرفيت مشاوران و مددکاران اجتماعي استفاده و در صورت حل نشدن مشکل، به دادگاه خانواده مراجعه و از بروز اتفاقات تاسف بار مشابه جلوگيري کنند.

انتهای پیام

نظر شما