شناسهٔ خبر: 6483664 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی: توافق ایران باعث خروج جوانان از اسرائیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران نه تنها یک تهدید نظامی به شمار می‌رود بلکه باعث فرار اسرائیلی‌ها از سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیلوان شالوم، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه کمپین انتقادی مقامات این رژیم در راستای انتقاد از توافق هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی اعلام کرد که این توافق نه تنها یک تهدید نظامی به شمار می‌رود بلکه باعث سقوط اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توریسم خواهد شد و در نتیجه این توافق جوانان اسرائیلی به فکر خروج از این سرزمین خواهند افتاد.

نگرانی مقامات صهیونیستی  از توافق هسته‌ای میان ایران و غرب به اندازه‌ای است که اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا برای توضیح در خصوص این توافق امروز وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

کارتر امروز دوشنبه با موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد و فردا سه شنبه نیز با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفتگو می کند. نتانیاهو به شدت از توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی انتقاد کرده است.

یعلون از نقش آمریکا در برقراری امنیت رژیم صهیونیستی تشکر کرده و گفته است که اسرائیل برای دوستی با آمریکا ارزش زیادی قائل است. وی گفت در سفر خود بر این مساله تاکید خواهد کرد که پیمان هسته ای هیچ محدودیتی برای همکاری های امنیتی آمریکا و اسرائیل و متحدان عربی ایجاد نخواهد کرد.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این توافق را یک اشتباه تاریخی ارزیابی کرده و سعی دارد در برهه زمانی 60 روزه‌ای که کنگره برای بررسی این توافق فرصت دارد با جلب نظر سناتورهای آمریکایی مانع از تایید آن شود.

انتهای پیام/

نظر شما