شناسهٔ خبر: 64784556 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پس از هلاکت 21 نظامی صهیونیستی در شب گذشته

رئیس رژیم صهیونیستی: صبح سخت و غیر قابل تحملی داشتیم

مقامات رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۲۱ نظامی ارتش این رژیم فقط در یک روز در جریان نبرد با مبارزان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داده و اعلام کردند که صبح سخت و دردناکی را آغاز کرده اند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی گفت: صبح امروز سخت و غیر قابل تحمل است. نبردهای شدید در منطقه ای بسیار دشوار در جریان است.

 

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: این صبح سخت و دردناک است. این جنگی است که آینده "اسرائیل" را برای دهه های آینده ترسیم خواهد کرد.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی کشته شدن ۲۱ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فقط در یک روز در نوار غزه را یک «تراژدی هولناک» توصیف کردند و نوشتند: آنچه امروز در غزه رخ داد یادآور فاجعه «صور» در لبنان است.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل در واکنش به تلفات سنگین صهیونیست ها در نبردهای نوار غزه به ویژه جبهه خانیونس گفت: روز گذشته یکی از سخت ترین روزها از آغاز جنگ برای ما بود و ارتش تحقیقات درباره فاجعه خانیونس را آغاز کرده است. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از جان نظامیان خود به کار می گیریم و تا کسب پیروزی مطلق جنگ را متوقف نمی کنیم.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد 21 افسر و نظامی این رژیم در نبردهای روز گذشته در خانیونس در جنوب نوار غزه کشته شدند.

 

بر اساس گزارش منابع محلی، زمانی که ارتش آماده منفجر کردن چند ساختمان در خانیونس بود، چند راکت به سمت یک دستگاه تانک اشغالگران شلیک شد و بر اثر آن دو ساختمان فرو ریخت و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست زیر آوار به هلاکت رسیدند.

 

هر چند تا کنون اسامی 21 افسر و نظامی کشته شده رسما اعلام شده است، اما رسانه های رژیم صهیونیستی آمار کشته ها و مجروحان را خیلی بیشتر اعلام کرده اند.

 

کانال 12 تلویزیون اسرائیل حملات روز گذشته رزمندگان مقاومت در خان یونس را فاجعه بار خوانده و شمار کشته ها را نیز بیش از 50 نظامی اعلام کرده است.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما