شناسهٔ خبر: 64726081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پشتک‌های تماشایی در الثمامه؛

اردن به لطف یزن و بچه‌ها! (عکس)

مدافع پیشتاخته اردن نقش اصلی در گل اول تیمش مقابل کره جنوبی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن پس از نمایش شگفت‌انگیز در شروع جام ملت‌های آسیا که موفق به کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل مالزی شد و بهترین برد را در بین تمام تیم‌ها در دور اول به دست آورد، امروز هم در نیمه نخست عملکرد و نتیجه فراتر از انتظاری داشت و به برتری دو بر یک برابر کره جنوبی رسید که پایه‌گذار کامبک این تیم، یزن ابو العرب بود.

یزن العرب که در دیدار گذشته مقابل مالزی نقش مهمی در بسته ماندن دروازه اردن داشت، امروز هم کم‌اشتباه و مطمئن در خط دفاعی ظاهر شد تا تیمش در 45 دقیقه ابتدایی فقط یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کند و در زدن گل تساوی و شروع کامبک تیمش در ورزشگاه الثمامه موثر باشد.

این مدافع میانی پیشتاخته در دقیقه 37 بازی امروز توپ ارسالی از سمت چپ زمین را با حضور به موقع در مقابل تیرک دوم دروازه کره جنوبی قصد داشت تبدیل به گل کند که پارک یونگ‌وو، بازیکن حریف را به اشتباه انداخت و منجر به گل به خودی او شد تا بازی یک بر یک شود و لحظاتی بعد هم گل دوم اردن به ثمر برسد.

یزن العرب که عضو باشگاه الشرطه عراق است، پس از گل تساوی اردن و تاثیرگذاری ویژه‌ای که در این اتفاق داشت، سر از پا نمی‌شناخت و با زدن پشتک به سمت کنار زمین و تماشاگران خودی رفت تا شادی‌اش را با آنها تقسیم کند.

1980973 1980974

نظر شما