شناسهٔ خبر: 64709786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پنج نفر تغییر کردند؛

ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ اعلام شد

نفرات آغاز کننده بازی برای ایران در دیدار با هنگ کنگ مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین در نخستین دیدارش در جام ملت‌های آسیا، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت که در صورت برتری صعودش از گروه C را قطعی خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند مثل بازی گذشته در ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ حضور دارد و به دنبال ثبت نخستین کلین‌شیت خود در جام ملت‌های 2023 در بازی امشب است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان برای دومین بازی پیاپی در خط دفاعی دیده می‌شود، اما بخاطر مصدومیت و خروج شجاع خلیل‌زاده از فهرست، سید مجید حسینی شانس رسیدن به ترکیب را به دست آورده و مقابل هنگ کنگ از ابتدا به میدان می‌رود.

1979140

مدافعان راست و چپ تیم ملی ایران در دیدار امشب نسبت به نخستین بازی جام ملت‌ها تغییر کردند و رامین رضاییان با رفع مصدومیت به ترکیب بازگشته و جای صادق محرمی را گرفته و میلاد محمدی نیز جانشین احسان حاج‌صفی شده تا کاپیتان تیم ملی با استراحت مناسب به دیدار بعدی برابر امارات برسد.

روزبه چشمی پس از عدم بازی مقابل فلسطین، در دیدار برابر هنگ کنگ به ترکیب رسیده و جای سعید عزت‌اللهی را در پست هافبک دفاعی گرفته، اما سامان قدوس پس از درخشش و ثبت دو پاس گل، همچنان در میانه میدان جولان خواهد داد و یکی از مهره‌های ثابت امیر قلعه‌نویی است.

1974207

علیرضا جهانبخش پس از نمایش موثر در دیدار مقابل فلسطین، امشب هم برابر هنگ کنگ از ابتدا به میدان می‌رود و کاپیتان تیم ملی است و مهدی قایدی نیز با درخشش در نخستین بازی که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، جزو 11 نفر اصلی در جدال امشب دیده می‌شود.

مهدی طارمی هم مثل جهانبخش و قایدی در ترکیب اولیه مانده، اما کریم انصاری‌فرد تغییر کرده و جای خود را به شهریار مغانلو داده و باز هم خبری از سردار آزمون نیست و به نظر می‌رسد قلعه‌نویی سعی کرده با استراحت بیشتر برای ستاره رم، او را در دیدار آینده برابر امارات استفاده کند.

1976783

شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری‌فرد پنج بازیکنی هستند که برخلاف دیدار مقابل فلسطین امشب در ترکیب حضور ندارند و جای خود را به سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی و شهریار مغانلو داده‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ را این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو.

1980574

نظر شما