شناسهٔ خبر: 64694046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انتخابات اسفند ماه در قم الکترونیکی برگزار می‌شود

سید محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخاباتی کشور با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس ماده ۱۱۰ قانون انتخابات و مجوز صادر شده از سوی شورای نگهبان، قم به عنوان یکی از چهار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات الکترونیک معرفی شده‌است.

صاحب‌خبر -
انتخابات اسفند ماه در قم الکترونیکی برگزار می‌شود
کد خبر: 648758
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۴:۲۰:۵۶

سید محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخاباتی کشور با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس ماده ۱۱۰ قانون انتخابات و مجوز صادر شده از سوی شورای نگهبان، قم به عنوان یکی از چهار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات الکترونیک معرفی شده‌است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: استان قم دارای زیرساخت‌های مناسبی در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات است و ظرفیت‌های فعلی درعرصه انتخابات باید تقویت شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری انتخابات الکترونیک در چهار حوزه انتخابیه اعلام شده اقدامی نوآورانه برای استفاده از ابزارهای نوین در راستای تسهیل در روند اجرای انتخابات و دریافت رای از مردم در انتخابات پیش رو است.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات استانداری قم برای اجرای مطلوب انتخابات بیان کرد: برگزاری انتخابات یک فعالیت گروهی است و همه مدیران، دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و رسانه ای و... باید یاریگر ستاد انتخابات استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات باشند.

نظر شما