شناسهٔ خبر: 64688104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

انتخابات قم الکترونیکی شد

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به انتخابات اسفندماه سالجاری ، اجرای انتخابات الکترونیک را در راستای تسهیل در روند اخذ رای ذکر کرد.

صاحب‌خبر -

سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس ماده 110 قانون انتخابات و مجوز صادر شده از سوی شورای نگهبان، قم به عنوان یکی از چهار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات الکترونیک معرفی شده‌است.

وی افزود: استان قم دارای زیرساخت‌های مناسبی در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات است و ظرفیت‌های فعلی درعرصه انتخابات باید تقویت شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری انتخابات الکترونیک در چهار حوزه انتخابیه اعلام شده اقدامی نوآورانه برای استفاده از ابزارهای نوین در راستای تسهیل در روند اجرای انتخابات و دریافت رای از مردم در انتخابات پیش رو است.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات استانداری قم برای اجرای مطلوب انتخابات بیان کرد: برگزاری انتخابات یک فعالیت گروهی است و همه مدیران، دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و رسانه ای و...  باید یاریگر ستاد انتخابات استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات باشند.

احمد حاجی‌زاده معاون  استاندار قم نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت سازی و فضا سازی مناسب در عرصه برگزاری انتخابات در استان خاطر نشان کرد: با تلاشی که در ماه‌های اخیر انجام شده است، تمام ادارات و نهادها و حتی کارگروه‌های مختلف استان را با پیوست انتخاباتی مهیای برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کرده ایم./ تسنیم

 

نظر شما