شناسهٔ خبر: 64687929 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

"یکصد و چهارمین روز طوفان الاقصی"/

بمباران مناطق مختلف نوار غزه/ دستکم 20 فلسطینی در رفح به شهادت رسیدند/ حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی/ نیروهای مسلح یمن یک کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار دادند

تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد یکصد و چهارمین روز خود شد به طوری که اشغالگران در شهر رفح مرتکب جنایت دیگری شدند که طی آن دستکم 20 فلسطینی بی دفاع به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، در یکصد و چهارمین روز "طوفان الاقصی"، رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایتهای نامحدود و بی حد و حصر آمریکا و دیگر کشورهای غربی همچنان به جنایات و تجاوزات خود علیه مردم بی دفاع غزه ادامه داد.

 

طی شب گذشته تا بامداد امروز پنجشنبه، تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافت که طی آن دستکم 20 نفر در رفح در حمله اشغالگران به شهادت رسیدند.

 

المیادین در این باره گزارش داد که اشغالگران اسرائیلی مرتکب کشتار و جنایت جدیدی در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه شدند که دستکم 20 شهید به جا گذاشت.

 

بر اساس این گزارش، اشغالگران همچنین اطراف گورستان الشرقیه در محله الجنینه در شرق رفح را هم بمباران کردند.

 

در جنوب نوار غزه هم نظامیان متجاوز صهیونیست، ساختمان اصلی دانشگاه الاسراء را با بمب منفجر کردند. توپخانه متجاوزان هم مناطق غربی رفح را گلوله باران کرد.

 

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین بارها خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بیگناه منجر شد.

 

با کشتار بامدادی 20 فلسطینی، آمار شهدای فلسطینی طی 24 ساعت اخیر به بیش از 160 نفر و مجروحان به 350 نفر رسید.

 

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که آمار تجاوزات رژیم صهیونیستی در یکصد و سومین روز تجاوزات به 24 هزار و 448 شهید و 61 هزار و 504 زخمی از هفتم اکتبر رسیده است.

 

تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به یمن در حمایت از رژیم صهیونیستی

 

آمریکا و انگلیس بار دیگر در حمایت از رژیم متجاوز صهیونیستی به خاک یمن حمله کردند.

 

خبرگزاری سباء یمن گزارش داد که آمریکا و انگلیس بامداد امروز پنجشنبه استانهای الحدیده، تعز، ذمار، البیضاء و صعده را هدف قرار دادند.

 

شبکه سی بی اس آمریکا به نقل از یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که این چهارمین تجاوز آمریکا و انگلیس علیه یمن در کمتر از یک هفته به شمار می رود.

 

این تجاوز پس از آن صورت گرفته که آمریکا جنبش مردمی انصارالله یمن را در فهرست به اصطلاح گروههای تروریستی خود قرار داد که به گفته شورای عال سیاسی یمن، این اقدام نشان دهنده پافشاری این کشور بر ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه آن علیه ملت فلسطین است.

 

وزارت دفاع آمریکا مدعی شده که چهارمین تجاوز واشنگتن و لندن به یمن موفقیت آمیز بوده اما در عین حال اعتراف کرد که تا کنون موفق به ایجاد بازدارندگی در برابر یمن نشده است.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه اعلام کرده بود که نیروی دریایی یمن یک کشتی آمریکایی را در خلیج عدن با موشکهای دریایی هدف قرار داده و موشکها به دقت به هدف مدنظر اصابت کرده است.

 

فرماندهی مرکزی آمریکا به هدف قرار گرفتن یک کشتی در خلیج عدن اعتراف کرده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما