شناسهٔ خبر: 64662429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عمان خیلی زود از عربستان پیش افتاد

کمک داور ویدیویی، پیام‌آور شادی برای برانکو

تیم ملی عمان خیلی زود موفق شد دروازه عربستان را از روی نقطه پنالتی باز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روی اشتباه عجیب دو ستاره الهلال، دروازه عربستان باز شد. در آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، تیم‌های عربستان و عمان در استادیوم بین المللی خلیفه به مصاف هم رفته‌اند و شاگردان برانکو موفق شدند به گل نخست دست یابند.

در دقیقه نهم بود که یک کرنر برای سعودی‌ها به دست آمد. در شرایطی که آنها قصد داشتند با ارسال کوتاه بازی را آغاز کنند، پاس اشتباه و عجیب سالم الدوسری منجر به خلق یک موقعیت خطرناک و ضدحمله سریع برای عمان شد.

ویدئو: 322128

در شرایطی که صلاح الیحیایی قصد داشت از سمت راست وارد محوطه جریمه شود، اما ضربه او با برخورد به مدافع عربستان راهی کرنر شد اما پیش از آن، یکی از بازیکنان عمان در محوطه جریمه سرنگون شده بود.

مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد در لحظه‌ای که محسن الغسانی در محوطه جریمه در حال دویدن بود، پایش توسط حسان التمبکتی لگد شد و تعادلش را از دست داد و همین برخورد کافی بود تا کمک داور ویدیویی از شان ایونز درخواست کند تا برای بررسی صحنه به کنار زمین برود.

1979491

داور استرالیایی پس از لحظاتی دستور به اعلام یک خطای پنالتی برای عمان داد که صلاح الیحیایی پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت احمد الکسار وارد دروازه کرد تا عمان در دقیقه 14 مسابقه به گل برسد.

1979489 1979490

نظر شما