شناسهٔ خبر: 64651656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«آرامستان پردیس در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود»

صاحب‌خبر -

پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس نوشت: نشست شورای اداری شهرستان پردیس، روز ۲۴ دی با حضور مسوولان ادارات این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار و مسوولان درخصوص روند برگزاری انتخابات و جلب مشارکت حداکثری شهروندان به تبادل نظر پرداختند.

محسن قضاتلو، فرماندار پردیس، در پایان این نشست در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: این جلسه با محوریت انتخابات برگزار شد تا دستگاه ها برای کمک، مشارکت، حضور و جلب مشارکت مردمی و در راستای وظایف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او درخصوص مشخص کردن حد و حدودی برای مدیران ادارات، گفت: اعلام کردیم دستگاه‌ها در راستای ماموریت‌های ذاتی خود و در راستای تکریم و اغنای ارباب رجوع، همچنین گره گشایی از مشکلات شهروندان دقت نظر داشته باشند.

فرماندار پردیس افزود: مسوولان و ‌کارمندان دستگاه‌ها باید از فضای ماه رجب، ماه شعبان و دهه مبارک فجر برای تبیین دست‌آوردهای انقلاب و برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور استفاده کنند.

قضاتلو با اشاره به جلب مشارکت مردمی برای حضور در انتخابات، ابراز کرد: مهمترین موضوع این جلسه تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره‌به‌چهره، حضور مسوولان در بین مردم، همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای حل مشکلات و معضلات مردم بود.

او در خصوص اعلام موضوعاتی در حوزه انشعابات آب، گاز و برق مدارس عنوان کرد: مقرر شد مشکل انشعابات مدارسی که جزو حوزه‌های انتخابیه هستند به سرعت رفع شود و کمک شود این موضوعات پیش از آغاز انتخابات رفع شود.

فرماندار پردیس درخصوص تحویل مساکن مهر و جلب رضایت متقاضیان این واحدها در پردیس نیز اذعان کرد: در دهه مبارک فجر تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر افتتاح و به مالکان تحویل می شود و در ادامه برنامه‌ای ویژه را برای رفع مشکل انشعابات واحدهای مسکن مهر که در گذشته افتتاح شده‌اند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

قضاتلو درخصوص وضعیت آرامستان و متروی تهران_پردیس، بیان کرد: کلنگ احداث آرامستان شهر پردیس در دهه مبارک فجر بر زمین خواهد خورد و متروی پردیس مسیر عادی خود را برای آغاز پروژه طی می کند و از این مسیر خارج نشده است.»

انتهای پیام

نظر شما