شناسهٔ خبر: 64643544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سپاه پاسداران: «چند مرکز جاسوسی – تروریستی هدف حمله موشکی قرار گرفت»

صاحب‌خبر -

شفقنا – سپاه پاسداران اعلام کرد که « چند مرکز جاسوسی – تروریستی هدف حمله موشکی قرار گرفت». طبق گزارش ها، این مراکز هدف هایی در سوریه و اربیل بوده است.

به گزارش شفقنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود نوشت:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه شب امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.
جزئیات این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد».

در اطلاعیه دیگری سپاه پاسداران نوشته است: «در پاسخ به جنایات اخیر گروهک های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر ؛ به ویژه داعش، در سرزمین های اشغالی سوریه را شناسایی و آنها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود».

و در اطلاعیه سوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق موشک باران و منهدم شده است».

خبرنگار الجزیره نیز از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل عراق خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، خبرنگار الجزیره از یک منبع امنیتی نقل کرد: کنسولگری آمریکا در اربیل در معرض حمله با پهپادها قرار گرفت.

در همین حال، خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که صدای دست کم ۷ انفجار در اربیل به گوش رسیده و آژیرهای خطر نیز در کنسولگری آمریکا در اربیل به صدا درآمده‌اند.

نظر شما