شناسهٔ خبر: 64537049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پایگاه خبری «الجزیره»:

«پسران ایران» در هیچ مرحله‌ای یک تیم از پیش بازنده نیستند

پایگاه خبری «الجزیره» در یادداشتی به تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و نوشت: بازیکنان تیم ایران در عرصه بازی‌های جهانی، خود را اثبات کرده‌اند و یک تیم از پیش بازنده نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه C این مسابقات با امارات، فلسطین و هنگ کنگ هم‌گروه است.

پایگاه خبری «الجزیره» در یادداشتی به معرفی ۵ تیم مدعی این مسابقات پرداخت و از تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، عربستان، قطر و ایران به عنوان تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند نام برد.

«الجزیره» در معرفی تیم ملی ایران نوشت: پسران طلایی فوتبال ایران در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ موفق شدند سه بار پیاپی قهرمان قاره آسیا شوند اما از آن زمان تاکنون از راهیابی به دیدار نهایی ناکام مانده‌اند. اما این مساله موجب ناکامی آن‌ها در عرصه جهانی نبود. آنها ۲ سال پس از آخرین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی شدند و مجموعاً ۶ بار به این مسابقات راه پیدا کرده‌اند و در سه دوره اخیر هم به طور متوالی به جام جهانی صعود کردند.

«الجزیره» در ادامه نوشت: همین مساله موجب شد تیم ایران جایگاه پانزدهمی جهان را هم تجربه کند و در حال حاضر بالاتر از کره جنوبی در رده بیست و یکم قرار دارند. آیا در مسابقات جام ملت‌های قطر این تیم می‌تواند بازهم طعم حضور در فینال را بچشد؟ آنچه مسلم است این است که تیم ملی ایران با عملکردش در عرصه جهانی نشان داده است در هیچ مرحله‌ای از مسابقات یک تیم از پیش بازنده نیست.

برنامه بازی‌های تیم ملی در جام جهانی به شرح زیر است:

* ایران - فلسطین (۲۴ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران - هنگ کنگ (۲۹ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه خلیفه)

* ایران - امارات (۳ بهمن - ساعت ۱۸:۳۰ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

نظر شما