شناسهٔ خبر: 64531288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوتمار هیتسفلد: نام استادیوم بایرن مونیخ را به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر دهید

مهدی تاج‌الدینی

فرانتس بکن باوئر بهترین بازیکن تمام دوران است

صاحب‌خبر -

طرفداری | سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است که مسئولان این باشگاه باید نام آلیانتس آرنا را به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر دهند.

اوتمار هیتسفلد، یکی از سرمربیان موفق تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با tonline گفته که برای احترام به اسطوره بزرگ فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، باید نام ورزشگاه این تیم به فرانتس بکن باوئر آرنا تغییر پیدا کند. فرانتس بکن باوئر روز گذشته و در 78 سالگی دار فانی را وداع گفت تا آلمان‌ها پس از گرد مولر یکی دیگر از اسطوره‌های خودشان را از دست بدهند. بسیاری فرانتس بکن باوئر را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌دانند. هیتسفلد درباره ایده‌اش در خصوص تغییر نام استادیوم بایرن مونیخ می‌گوید:

او [بکن باوئر] به همراه گرد مولر، اولی هونس، کارل هاینز رومنیگه و چند نفر دیگر به ساخت باشگاه بایرن کمک کرد. به همین دلیل است که می‌گویم نام استادیوم باشگاه را به "فرانتس بکن باوئر آرنا" تغییر نام دهید. بکن باوئر بهترین بازیکن تمام دوران است، چراکه او به هر آنچه که شما می‌توانید در فوتبال به دست آورید، دست یافته است: قهرمان جهان با آلمان به عنوان یک بازیکن در کلاس جهانی و سپس به عنوان یک سرمربی. او در همه جا مورد قدردانی قرار گرفته و شخصیت فرانتس هم بسیار مورد احترام همگان بوده است.

 

نظر شما