شناسهٔ خبر: 64503203 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ترور یک مقام بلندپایه نظامی حزب‌الله / «جواد الطویل» شهید شد

رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان یک مسئول بلندپایه نظامی و یکی از فرماندهان میدانی حزب‌الله را ترور کرده است.

صاحب‌خبر -

منابع خبری اعلام کردند که در حمله جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، یک فرمانده مهم میدانی حزب الله هدف قرار گرفته شده است.

الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه خربه سلم در جنوب لبنان، یک فرمانده میدانی مهم مقاومت اسلامی حزب الله را هدف قرار داده است.

در همین رابطه، محافل صهیونیستی از ترور شخصیتی بارز در لبنان خبر دادند. منابع عبری زبان اعلام کردند که در این حمله شخصیتی بارز و سرشناس در لبنان ترور شده است.

این منابع تاکید کردند که فعلاً اجازه انتشار جزئیات این ترور داده نشده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع امنیتی مدعی شد که فرد مورد نظر در این حمله یکی از فرماندهان ارشد یگان رضوان حزب الله بوده است./ مهر

شهادت «جواد الطویل» از فرمانده ارشد واحد رضوان حزب‌الله در جنوب لبنان

منابع میدانی تسنیم در جنوب لبنان از ترور حاج جواد طویل، از فرماندهان ارشد میدانی واحد رضوان حزب الله توسط رژیم صهیونیستی در شهرک «خربه سلم« در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

 پیگیری‌های منابع خبری تسنیم در لبنان حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، حاج جواد الطویل، از فرماندهان واحد رضوان حزب الله را هدف ترور خود قرار داده است.

منابع محلی اعلام کردند رژیم صهیونیستی خودروی حامل این فرمانده ارشد حزب الله را در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

نظر شما