شناسهٔ خبر: 64489844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«خوشبختی در اودسا» راهی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد

خرم‌آباد - نمایش «خوشبختی در اودسا» از لرستان راهی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه ابریشم امروز یکشنبه با حضور «محمود سالاری» معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان سمنان برگزار و هیئت داوران برگزیده‌های این جشنواره را از بین ۲۰ نمایش صحنه‌ای هشت استان کشور انتخاب و معرفی کرد.

بر اساس رأی هیئت داوران، نمایش «خوشبختی در اودسا» به نویسندگی «داوود پور حمزه» و کارگردانی «رضا شاه کرمی» به‌عنوان یکی از نمایش‌های برگزیده به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

علاوه بر نمایش «خوشبختی در اودسا» نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» در این جشنواره مقام‌هایی را کسب کرد.

«هومن مرادی» برای نمایش خوشبختی در اودسا از استان لرستان دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش آفیش و بروشور را دریافت کرد.

«روحان امامی» برای نمایش خوشبختی در اودسا از استان لرستان لوح تقدیر بخش طراحی صحنه دریافت کرد.

همچنین در این بخش لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکاً به «عبدالکریم مختاریان» برای نمایش «روزهای اوج یک فوتبالیست محلی» از استان فارس و «پویا حسنوند» برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از استان لرستان و «آژمان بیژنی نسب» برای نمایش «ایلخونی» از استان فارس اهدا شد.

همچنین جایزه ویژه بخش بازیگری زن به «فاطمه مرادی» بازیگر نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از لرستان تعلق گرفت.

هیئت داوران رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را مشترکاً اهدا به خانم‌ها «ماریا الماسی» برای بازی در نمایش «خوشبختی در اودسا» و «مریم عبدی» برای بازی در نمایش «رویایی برای نفت‌کش‌ها» از استان ایلام اهدا کرد.

هیئت داوران از حضور بازیگران نوجوان «یزدان شاه کرمی» برای بازی در نمایش «خوشبختی در اودسا» از استان لرستان تقدیر به عمل آورد.

«افشین میر» برای بازی در نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از استان لرستان رتبه سوم را کسب کرد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به آقایان «داود پور حمزه» برای نمایشنامه «خوشبختی در اودسا» از استان لرستان و «اصغر گروسی» برای نمایشنامه «تاوان» از استان فارس تعلق گرفت.

لوح تقدیر مشترکاً به «پویا حسنوند» برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از استان لرستان و «زهرا چراغی» برای نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها» از استان ایلام اهدا شد.

نظر شما