شناسهٔ خبر: 64469831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون توسعه، ساخت راهدای و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور

زنجان-معاون توسعه، ساخت راهدای و حمل و نقل جاده‌ای، از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور خبر داد و گفت: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار،خداداد مقبلی شامگاه شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در مراسم افتتاح همزمان ۱۶ باب نمازخانه بین‌راهی و نمازخانه ۴۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در کشور که به میزبانی نمازخانه راهدارخانه خانچایی طارم برگزار شد،گفت: یک هزار و ۱۲۵ پروژه در خصوص ساخت راه در حال اجرا برای ساخت داریم که پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها متفاوت است.

وی اظهار کرد: طبق آمار سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵، باید ۱۴۵ هزار کیلومتر راه برای روستای بالای ۲۰ خانوار می‌ساختیم.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در این بازه زمانی حدود ۱۱۸ هزار کیلومتر راه روستایی ساخته شده و حدود ۲۷ هزار کیلومتر باقی مانده که اکنون ۵۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در دست اجرا داریم.

مقبلی تاکید کرد: عمده دلیل بروز سوانح جاده‌ای خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است و تلاش می‌کنیم عمده متقاضیانی که تقاضای مجتمع خدمات رفاهی دارند را به سمت فواصل شهرها سوق دهیم تا مشکل خدمات رفاهی را حل کنیم.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور خبر داد و افزود: ۵۶۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور در حال اجرا بوده که امید است تا سال ۱۴۲۳ بخشی از آن به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا به امروز ۱۰۲۲ باب مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما