شناسهٔ خبر: 64433125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

وزیر کشور: برداشت لیتیوم از دریاچه ارومیه را تأیید نمی‌کنیم

صاحب‌خبر -

وزیر کشور شایعات در‌خصوص برداشت لیتیوم از بستر خشک شده دریاچه ارومیه توسط چینی‌ها را رد کرد و گفت: ما این موضوع را تأیید نمی‌کنیم.

آرش خلیل‌خانه در روزنامه قدس (مشهد) نوشت: «وزیر کشور روز گذشته در حیاط هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس درباره فیلم‌های منتشر شده از کامیون‌هایی که موادی را از دریاچه ارومیه بارگیری می‌کنند، گفت ما این فیلم‌ها را تأیید نمی‌کنیم.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور مردم در انتخابات و چهار اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت گفت: منتظر هستیم روزهای آینده اسامی داوطلبان توسط هیئت‌های نظارت اعلام شود که این‌ می‌تواند انتخابات را در مسیر حرکت قوی‌تر قرار دهد.

احمد وحیدی تأکید کرد: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است که با حضور قوی می‌توانند یک مجلس قوی را رقم‌ بزنند.
وحیدی درباره تدابیر صورت گرفته برای امنیت مرزها پس از حوادث تروریستی اخیر هم با بیان اینکه امنیت مرزها مورد توجه جدی ما بوده و هست، خاطرنشان کرد: اما با توجه به سخت‌گذر بودن برخی مناطق جنوب شرق، تروریست‌ها بعضاً از آن سوءاستفاده می‌کنند که انتظار ما از همسایگان نهایت همکاری برای برخورد جدی است. حافظان مرز اعم از فراجا و سپاه در تأمین امنیت مرز کوشا هستند.
وزیرکشور در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار قدس در مورد آخرین وضعیت تروریست‌های حمله به پایگاه پلیس در راسک و پیگیری از طریق پاکستان گفت: به هر حال جمهوری اسلامی مصمم است این ناامنی شدید را که گهگاهی در مرزها ایجاد می‌شود، ازبین ببرد.»

انتهای پیام

نظر شما