شناسهٔ خبر: 64429043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان:

قطعی آب در گلستان کاهش یافته است | حل مشکل آب شرب با «شیرین سازی» و تکمیل «سد نرماب»

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: امیدواریم با مصوبات سفر در خصوص شیرین سازی آب دریا و تکمیل سد نرماب بخش اعظم مشکلات آب شرب استان مرتفع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سید مهدی مهیایی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان گلستان اظهار کرد: گلستان کانون بلایای طبیعی است و امسال نیز با توجه به افزایش حداقلی بارش ها نسبت به سال گذشته اما همچنان با خشکسالی مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان افزود: مصوبه ۱۰۹ بندی در فروردین ماه امسال با حضور استاندار، نمایندگان و مدیران مرتبط در خصوص صنعت آّب و برق استان داشتیم و در جلسات بعدی شورای حفاظت استان این مصوبات ۱۰۹ بندی پیگیری می شود که خروجی آن می تواند موضوعات مهم انسداد چاه های غیر مجاز، نصب کنتورهای هوشمند و کشت جایگزین برای محصولات پر آب طلب باشد.

وی گفت: قطعی آب در استان و از جمله کلاله بسیار کاهش یافته که نشان دهنده توجه ویژه در سال گذشته و سال جاری به اجرای طرح های آبرسانی است.

وی تصریح کرد: هفته آینده جلسه کمیسون ماده ۲۳ شیرین سازی آّب دریای خزر برگزار می شود و امیدواریم با مصوبات سفر در خصوص شیرین سازی آب دریا و تکمیل سد نرماب بخش اعظم مشکلات شرب استان مرتفع شود.

نظر شما