شناسهٔ خبر: 64419466 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزارت خارجه: جنایت تروریستی کرمان گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران است

این جنایت تروریستی گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به‌امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان را ـ زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم ـ که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، به‌شدت محکوم می‌نماید.

این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به‌امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

به‌طور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه‌ در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر نموده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته‌شده ایران اسلامی خواهد شد.

بدیهی است دستگاه دیپلماسی در تعامل و همکاری با سایر مراجع ذی‌ربط کشور، همه ظرفیت سیاسی، حقوقی و بین‌المللی را برای محکومیت جهانی این حمله نفرت‌انگیز تروریستی و پیگرد و تعقیب آمران و ‌مباشران تروریست آن به‌کار خواهد گرفت.

کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه این رخداد غم‌انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به‌خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و همجواری با سرباز قهرمان و شهید وطن و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/+

نظر شما