شناسهٔ خبر: 64396913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -
 
استعفای گل‌محمدی؛ این‌بار جدی‌تر از همیشه
با وجود بازگشت یحیی گل‌محمدی در دفعات گذشته پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس، شواهد نشان می‌دهد این بار استعفای او جدی‌تر از قبل است.
یحیی گل‌محمدی پس از بازی با مس رفسنجان برای هفتمین بار در چهار سال حضورش در پرسپولیس از سرمربیگری این تیم استعفا کرد؛ موضوعی که شاید برای خیلی‌ها غیرمنتظره بود. مسئولان باشگاه با این موضوع مخالفت کردند اما با این وجود هنوز نتوانسته‌اند با سرمربی تیم ارتباط بگیرند چرا که گل‌محمدی فعلاً در دسترس نیست. استعفاهای قبلی گل‌محمدی و بازگشت او این تصور را به وجود آورد که سرمربی پرسپولیس بار دیگر برمی‌گردد اما شواهد تا این لحظه نشان می‌دهد این بار موضوع جدی‌تر از دفعات گذشته است و تاکنون گل محمدی تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.
او هفته پیش در نشست خبری گفته بود که در این نیم‌فصل به اندازه دو فصل سختی کشیده و به نظر می‌رسد مشکلات بین گل‌محمدی و باشگاه به حدی است که این مربی را وادار به استعفا کرده و گفته می‌شود او قصدی برای بازگشت ندارد.
با این وجود باید صبر کرد و دید طی 24 ساعت آینده هفتمین استعفای یحیی به جدایی او ختم می‌شود یا او بار دیگر به نیمکت سرخپوشان برمی‌گردد.
مورایس در سپاهان ماندگار شد
مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی کوتاه با «ورزش ‌سه»، اعلام کرد سرمربی پرتغالی این باشگاه به کار خود در اصفهان ادامه خواهد داد.
منوچهر نیکفر در گفت‌وگویی کوتاه تایید کرد که ژوزه مورایس با وجود اتفاقات و حواشی روز بازی با شمس‌آذر قزوین در نهایت پس از صحبت‌های بیشتر با مجموعه مدیریتی سپاهان به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
نیفکر گفت: آقای مورایس یک مهره ارزشمند و یک چهره قابل احترام در فوتبال ایران است و باشگاه سپاهان قصد نداشت به هیچ وجه این سرمربی را از دست بدهد. بنابراین صحبت‌های فشرده‌ای در 24 ساعت گذشته با ایشان انجام شد و ما توانستیم ایشان را برای ماندن در سپاهان قانع کنیم. 
نیکفر در ادامه گفت: مورایس بابت اتفاقات روز دیدار با شمس‌آذر قزوین و بازی قبل بسیار متاثر بود و تصمیمش را برای جدایی گرفته بود، ولی درنهایت با توجه به شرایط خاص سپاهان و پتانسیلی که در تیم می‌بیند و همچنین با در نظر گرفتن برنامه‌های آتی باشگاه در سپاهان به کار خود ادامه خواهد داد و من خوشحالم چیزی که هواداران سپاهان می‌خواستند، اتفاق خواهد افتاد.
به گفته نیکفر برنامه سپاهان در روزهای آینده برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ خواهد بود.
 توافق نهائی طارمی با اینتر در پایان فصل
روزنامه ایتالیایی توتومرکاتو خبر از توافق نهائی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با تیم اینتر برای انتقال در نقل و انتقالات تابستانی خبر داد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در عضویت تیم پورتو پرتغال است، در پایان فصل جاری قراردادش با این باشگاه پرتغالی به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به صورت رایگان به هر تیمی منتقل شود. در همین خصوص روزنامه توتومرکاتو ایتالیا خبر از توافق نهائی این بازیکن به تیم اینتر برای حضور در فصل آینده داد. طبق اعلام این روزنامه مشهور ایتالیایی، قرارداد طارمی با اینتر دو سال و نیمه خواهد بود و او به ازای هر سال مبلغ ۳ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.
 مدافع سابق استقلال به‌زودی در تهران
مدافع استقلال اواخر هفته آینده به تهران خواهد آمد.
طبق برنامه‌ای که جواد نکونام برای تیمش در نظر گرفته، این تیم در تعطیلات وارد نقل‌وانتقالات خواهد شد. سرمربی آبی‌ها بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه کرده است. رافائل سیلوا، مدافع فصل گذشته استقلال، یکی از بازیکنانی است که زمزمه حضور دوباره‌اش در این تیم شنیده می‌شود. او قرار است پس از توافق با مسئولان استقلال هفته آینده راهی تهران شود. دور جدید تمرین‌های استقلال اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

نظر شما