شناسهٔ خبر: 64390935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست هیات کشتی قم در گفت‌وگو با مهر:

«امیر عبدی» فرنگی کار قمی مسافر کرواسی شد

قم- سرپرست هیات کشتی استان قم از دعوت شدن «امیر عبدی» فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی برای شرکت در تورنمنت بین المللی کرواسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی کرواسی در حالی برگزار خواهد شد که امیر عبدی فرنگی کار قمی نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که هفته گذشته در قم برگزار شد با نظر حسن رنگرز سرمربی تیم ملی ۵ فرنگی‌کار برای اعزام به تورنمنت بین‌المللی کرواسی برگزیده شدند که در بین آنها «امیر عبدی» از قم نیز حضور دارد.

وی بیان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی به‌ صورت محدود در نظر دارد ملی‌پوشان را به تورنمنت بین‌المللی زاگرب اعزام کند تا آنان در اولین رویداد سال ۲۰۲۴ محک بخورند.

عبدی ادامه داد: در رقابت‌های کرواسی نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور در اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم حضور دارند و امیر عبدی از قم قهرمان وزن ۷۷ کیلوگرم ایران است.

وی گفت: همچنین بعد از تورنمنت کرواسی، قرار است چند کشتی‌گیر در جام وهبی امره ترکیه شرکت کنند تا تکلیف اوزان ۷۷ و ۸۷ مشخص شود.

سرپرست هیات کشتی استان قم اضافه کرد: در این ۲ وزن هنوز سهمیه المپیک کسب نشده است‌.

نظر شما