شناسهٔ خبر: 64361964 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پس از یمن، عراق به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده است در حمایت از مردم غزه، بندر ایلات رژیم صهیونیستی را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق با انتشار ییانیه‌ای از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

 

در این ارتباط، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده است در حمایت از مردم غزه، بندر ایلات رژیم صهیونیستی را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادیم.

 

مقاومت اسلامی عراق افزوده است که مجاهدان ما هدفی را در ام الرشاش اشغالی (ایلات) با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

 

به دنبال حمله‌های پهپادی و موشکی موفق ارتش ملی یمن، بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی تخلیه شده است. تخلیه بندر ایلات رژیم صهیونیستی در پی حمله‌های ارتش یمن در حالی است که یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه گذشته ضمن هشدار به آمریکا درباره هرگونه اقدام علیه این کشور گفته بود: «نیروهای مسلح یمن برای دفاع و مقابله با هرگونه تجاوز در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های دینی و ملی خود از انجام هر کاری که لازم است، دریغ نخواهند کرد.»

 

ساعاتی پیش از این نیز، مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرده بود که جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

 

همچنین بر اساس گزارش المیادین، پایگاه آمریکا در الشدادی در جنوب الحسکه واقع در شمال شرق سوریه بمباران شد و این عملیات نیز از سوی مقاومت اسلامی عراق انجام شده است.

 

اتنهای پیام /ی.ح/25

نظر شما