شناسهٔ خبر: 64326677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مهم/ ایران زمان حمله به اسرائیل را مشخص کرد + جزئیات

جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: رژیم صهیونیستی بداند ترور ددمنشانه شهید موسوی فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آئین رونمایی از ۳۹ عنوان دستاوردهای علمی - پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم امیر عبدالعلی پورشاسب جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی مستشار نظامی کشورمان که به تازگی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، گفت: رژیم اشغالگر قدس باید بداند ترور ددمنشانه او فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور پژوهشگران و محققان به این همایش را گرامی می‌داریم و قرار است امروز ۳۹ عنوان اثر پژوهشی که حاصل ۱۰۰ تحقیق است، رونمایی شود. حدود ۱۲۰ پروژه راهبردی در نیروهای مسلح در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.

امیر پورشاسب با اشاره به تغییر اساسنامه پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توضیح داد: این پژوهشگاه پس از تغییر اساسنامه به عالی‌ترین جایگاه پژوهش‌های راهبردی و کاربردی تبدیل شده است. در دو سال گذشته دو همایش در سطح بین‌المللی و ملی انجام شده است که دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

نظر شما