شناسهٔ خبر: 64311071 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشتاد و چهارمین عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

شمار شهدای غزه از 21 هزار نفر گذشت// سفر هیئتی از حماس به مصر برای بررسی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی// اختلافات بر سر دوران پساجنگ در کابینه صهیونیست‌ها

حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری در حالی امروز وارد هشتاد و چهارمین روز شده است که حملات به غزه و یورش به کرانه باختری همچنان ادامه دارد و هزاران شهید و ده ها هزار زخمی بر جای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

 

در حالی که تلاش ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه ادامه دارد، گروه های مقاومت فلسطین در چندین جبهه با خودروها و سربازان ارتش اشغالگر مقابله می کنند. رهبران رژیم صهیونیستی نیز در حال بررسی پیشنهاد ارائه شده از سوی دولت قطر برای توافق احتمالی مبادله زندانیان با حماس هستند. هیئتی از حماس برای بررسی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی به مصر سفر کرده است.

 

 اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که در پی حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا کنون، ۲۱ هزار و ۳۲۰ نفر شهید و ۵۵ هزار و ۶۰۳ نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

اذعان افسر تیپ گولانی به نبرد سخت و پیچیده در غزه

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از یکی از افسران تیپ گولانی (نیروهای تکاور ارتش اسرائیل) اعلام کرد در منطقه الشجاعیه در شرق غزه، نیروهای حماس کمین های زیادی برای حمله و قتل سربازان ما برپا کرده بودند و با توجه به تعداد زیاد کوچه ها در منطقه الشجاعیه ، آنان نیازی به استفاده از تونل ها نداشتند چون بدون اینکه ما آنان را ببینیم به سمت ما تیراندازی می کردند.

 

شهادت 40 نفر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین از شهادت پنج غیر نظامی در حمله هوایی اسرائیل به منزلی در رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

خبرنگار شبکه از شهادت دست کم 40 نفر در حملات بامداد امروز به نوار غزه خبر داد.

 

افزایش شمار شهدای حملات به اردوگاه المغازی و النصیرات به 35 نفر

شبکه تلویزیونی المیادین از افزایش شمار شهدای حملات اسرائیل به منازل فلسطینیان در اردوگاه المغازی و النصیرات در بامداد امروز به 35 نفر خبر داد.

 

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت کاروان کمک های انسانی در نوار غزه

 آنروا اعلام کرد نظامیان رژیم اشغالگر به سمت کاروان کمک های انسانی که از شمال نوار غزه باز می گشت، تیراندازی کردند. این اتفاق در مسیری روی داد که ارتش رژیم اشغالگر برای عبور کاروان کمک های انسانی تعیین کرده بود.

 

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به برخی محله های خان یونس

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: خبرنگار شبکه از حملات توپخانه ای رژیم اشغالگر به برخی محله های مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

زخمی شدن یک سرباز و افسر رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: خبرنگار شبکه در غزه، از زخمی شدن یک افسر و یک سرباز از دانشکده مهندسی نظامی در نبردها در شمال نوار غزه به سبب شلیک موشک ضد زرهی خبر داد و افزود حال آنها وخیم است.

 

انتهای پیام/ سش

نظر شما