شناسهٔ خبر: 64278638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش ایران به ادعای آمریکا درباره غنی‌سازی 60 درصدی؛ ما همین غنا را تولید می‌کردیم تغییری ایجاد نکردیم، فقط هیاهوی رسانه‌ای است

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: کار رسانه‌ای جدیدی که در خصوص غنی سازی ایران آغاز شده است، حرف جدیدی نیست و ما فعالیت جاری خود را در چهارچوب ضوابط دنبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
واکنش ایران به ادعای آمریکا درباره غنی‌سازی 60 درصدی؛ ما همین غنا را تولید می‌کردیم تغییری ایجاد نکردیم، فقط هیاهوی رسانه‌ای است
کد خبر: 646058
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۱۱:۰۹:۲۲

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به ابراز نگرانی کاخ سفید برای ۶۰ درصد غنی سازی ایران، بیان کرد: ما همان غنای ۶۰ درصد را تولید می کردیم، نه کاری را تغییر دادیم و نه ظرفیت جدیدی ایجاد کردیم. این یک هیاهوی رسانه ای است که معمولا کاخ سفید و رژیم صهیونیستی برای فضاسازی از این عبارت ها استفاده می کنند تا فشار افکار عمومی دنیا را از جرم و جنایتی که در غزه انجام می دهند، کم کنند. با طرح این موضوعات می خواهند توجه را از روی غزه برداشته و متوجه ایران کنند. تاثیر هم نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه این حرف‌ها یک هیاهوی رسانه ای است و اهدافی که دنبال می کنند کاملا مشخص است، تصریح کرد: مردم  مستحضر باشند که ما هیچ کار جدیدی انجام نداده ایم و همان فعالیت جاری خود را دنبال می کنیم که طبق چهارچوب و طبق ضوابط انجام می شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در ادامه، تصریح کرد: بیماران دیابتی عزیز ما زمانی که دچار زخم می شوند، خیلی رنج می برند و حتی گاهی این زخم به حدی پیشروی می کند که به قطع عضو می رسد. با پلاسمای سرد و پلاسماتراپی که انجام می شود این زخم ها بهبود می یابد و آن رنج و درد خانواده هایی که این بیماران را دارند، از بین می برد. ما قول داده ایم که این را در سطح کشور گسترش دهیم.

نظر شما