شناسهٔ خبر: 64277669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با تمام ایمان و قوایمان وارد بازی می‌شویم؛

آلکاراس: هشت بازیکن‌مان را مقابل پرسپولیس نداریم

سرمربی اسپانیایی نساجی می‌گوید بازی با پرسپولیس یک فرصت برای آنها است تا خودشان را نشان بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، لوکاس آلکاراس فردا در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی نساجی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. این سرمربی اسپانیایی امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و درباره این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
یک بازی پیچیده است، چون هشت بازیکن داریم که نمی‌توانند برایمان بازی کنند و رقیب‌مام هم نیم پرافتخاری است. ولی ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم. شاید از بازیکنان در پست‌هایی که در آن راحت نیستند، استفاده کنیم اما این یک شانس برای ما است که بتوانیم کم کم خودمان را نشان بدهیم؛ نمی‌دانم چه زمانی به آن لول می‌رسیم، چون فعلا دو جلسه تمرین داشتیم ولی می‌دانم که در آینده می‌خواهم کجا باشم. مسئله، مسئله زمان است ولی فردا باید با تمام ایمان و قوایمان برابر پرسپولیس بازی کنیم. تلاش می‌کنیم با بازیکنان کمی که داریم، بین ده نفری که بازی را شروع می‌کنند و پنج نفری که تعویضی هستند، لول ثابتی را حفظ کنیم.

بولت فولادارائه نمایش قابل قبول برابر پرسپولیس؟
امیدوارم. ما یک جلسه تمرینی داشتیم و یک جلسه هم امروز داریم. با یک یا دو جلسه تمرین نمی‌توان دقیق مشخص کرد که پتانسیل تیم چقدر است. من دو پسر ۱۹ ساله دارم که هر روز با کارهایی که انجام می‌دهند، من را شگفت‌زده می‌کنند. ما تازه دو روز است که اینجا هستیم.

بولت فولادتماشای فیلم بازی‌های پرسپولیس؟
فیلم‌هایی را که دستیارم تهیه کرده، دیدم، هم بازی‌های نساجی و هم بازی‌های پرسپولیس. با اینکه درباره بازی پرسپولیس اطلاعات داریم اما باید روی بازی خود تیم نساجی کار کنیم. بازی‌های پرسپولیس را دیدیم اما ترجیح می‌دهیم که وقت‌مان را صرف تیم خودمان کنیم و دانش‌مان را برای تیم خودمان سرمایه‌گذاری کنیم.

ویدئو: 320561

بولت فولادتقویت تیم در نیم فصل؟ 
متوجه سوال شما هستم و الان هم ۳۰ درصد بازیکنان‌مان مصدوم هستند. برای اینکه بدانم به چه بازیکنانی نیاز دارم که اول صد درصد بازیکنانم را در اختیار داشته باشم.

بولت فولاداحتمال جدایی وحید رضایی؟
این موضوعی است که باشگاه باید درباره آن صحبت کند.

بولت فولادتاثیر تعطیلات نیم فصل روی آمادگی نساجی؟
این زمان برای ما طلا است. ما یکشنبه با هوادار بازی کردیم و بازیکنان خسته هستند و نمی‌توانند تمرین کنند و مربی هم جدید است. فرق می‌کند که شما برای آماده کردن بازیکنان، ۳۰ روز زمان داشته باشید یا ۴۵ روز. علاوه بر این ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هواداران نساجی بهترین بازی‌ها را از ما ببینند. در حال حاضر بازی سختی داریم، همانطور که بازی آینده هم سخت است. دوست دارم که هواداران نساجی آخر فصل از نتایج‌مان راضی باشند، چون ما بدنه هستیم و روح تیم، هواداران هستند.

بولت فولادنساجی فردا بسته بازی می‌کند؟
مشکل ما این است که تمام دفاع وسط‌هایمان مصدوم هستند و همه بازیکنان باید درگیر بشوند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و هر کدام هم باید راندمان و قدرت خودشان را نشان بدهند.

نظر شما