شناسهٔ خبر: 64263780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در شاهرود؛

رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان برگزار می‌شود

شاهرود- رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از برگزاری رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نظری ظهر سه شنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود درباره این رویداد بیان کرد: رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان فردا و پس فردا در شاهرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فناوری‌های نوین و دانش بنیان و نقش آنها در کمک به حل مشکلات گردشگر پذیری استان سمنان محور این رویداد است، افزود: واقعیت افزوده و گردشگری یکی از بخش‌های این رویداد است.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۰ درجه از جاذبه‌های گردشگری استان و همچنین بومگردی و گردشگری محلی از دیگر بخش‌های این رویداد است، تاکید کرد: واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و کاربرد آن در گردشگری و هتل داری از دیگر بخش‌های این رویداد است.

نظری با بیان اینکه این رویداد بخش انیمیشن هم دارد، ابراز کرد: راهنمای مسافران و همچنین گردشگران و راهکارهای جذب آنها در زمره دیگر موضوعات رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این رویداد با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگ و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود، گفت: پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان نیز با هم در برگزاری این رویداد همراه هستند.

نظر شما