شناسهٔ خبر: 64225540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جواد نکونام:

داور تمایل داشت بازی مساوی شود/ برای نیم فصل ۵ بازیکن می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از توقف تیمش برابر گل گهر گفت: برای انتخاب ترکیب و چیدمان داخل زمین محدودیت‌هایی داشتیم که باید برای نیم فصل دوم پنج بازیکن جدید را به خدمت بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) برای گل گهر و کوین یامگا (۴۴ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

می دانستیم بازی سختی داریم

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار گفت: از قبل می دانستیم که دیدار سختی خواهیم داشت چرا که گل گهر تیمی با نظم و ساختار دفاعی قابل توجه است که هر چند در خط حمله کم موقعیت است اما در دفاع عملکرد خوبی داشته است. آنها در دیدارهای گذشته هم به حریفان موقعیت نمی دادند.

به بازیکنان گفته بودم عجله نکنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که در چنین دیدارهایی ساخت موقعیت سخت است، ادامه داد: با شناختی که از حریف داشتیم به بازیکنانم گفته بودم که برای ایجاد موقعیت و گلزنی عجله نکنند اما متاسفانه روی یک اشتباه در آفسایدگیری گل خوردیم و کارمان سخت تر شد.

داور تمایل داشت بازی مساوی شود/ برای نیم فصل ۵ بازیکن می‌خواهیم

داور دوست داشت بازی مساوی شود

نکونام که تاکید دارد گل گهر در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است ادامه داد: بعد از گل تلاش کردیم شرایط را تغییر دهیم که همین اتفاق هم افتاد و به گل رسیدیم اما اعتراض هایی که در نیمه دوم صورت گرفته بازی را احساسی کرد. داور هم با وجود احترامی که برایش قایل هستم دوست داشت بازی یک - یک شود. در برخی صحنه ها هم خطاها را به ضرر ما می گرفت. آنقدر اعتراض کردند و بین دو نیمه در تونل ورزشگاه روی داور ریختند که داور می‌خواست بازی با تساوی تمام شود.

پرسپولیس و نساجی انرژی ما را گرفتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال فشار روی تیمش را در دو دیدار گذشته زیاد دانست و گفت: بازی پرفشاری مقابل پرسپولیس داشتیم و مقابل نساجی هم انرژی زیادی برای بردن گذاشتیم. وقتی یک بازی پر گل می‌شود بازیکن انرژی بیشتری می‌گذارد تا گل بزند و دوست دارد بیشتر حمله کند.

دلایل تساوی برابر گل گهر

جواد نکونام با تاکید بر این که بازیکنانش در نیمه دوم خسته بودند ادامه داد: به دلیل فشاری که به بازیکنان آمده بود نتوانستیم بازی مد نظرمان را انجام دهیم. دو مدافع میانی را از دست دادیم و امروز دو بازیکن امید را روی نیمکت نشاندیم.

تمرکزمان روی بازی بعدی است

وی با بیان این که به دلیل محدود بودن بازیکنان نمی توانیم از آنها در پست هایی که دوست دارند بازی بدهیم ادامه داد: با وجود مشکلاتی که داریم باید تمرکزمان را روی بازی باقی مانده نیم فصل بگذاریم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

۵ بازیکن جدید می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که از هم اکنون باید برای حضور در نیم فصل دوم حاضر شویم در مورد احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: با شرایطی که داریم باید ۵ بازیکن جدید بگیریم. اگر این اتفاق رخ بدهد قطعا در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت. تا همین هفته هم بازیکنان و کادر فنی سنگ تمام گذاشته اند. هواداران هم حمایت خوبی داشته اند و امیدوارم نیم فصل دوم شرایط بهتر شود.

داور تمایل داشت بازی مساوی شود/ برای نیم فصل ۵ بازیکن می‌خواهیم

مسوولان گل گهر عجله کردند

جواد نکونام با بیان این که نمی خواهد در مورد نتایج تیم های دیگر صحبت کند گفت: ما از خدایمان است که VAR باشد. امروز گل آفساید خوردیم و اگر آفساید گرفته می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد. وقتی گل می‌خورید، به دو گل نیاز دارید تا برنده شوید ولی وقتی بازی با تساوی دنبال می‌شود، با یک گل پیروز می‌شوید. مسئولان گل گهر عجله کردند که بین دو نیمه بیانیه دادند. من نظر شخصی‌ام را دادم و گل‌شان آفساید بود و همه دیدند داوری به سود آن‌ها بود.

اتهام دوباره به برخی کارشناسان

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اتهاماتی که قبلا به برخی کارشناسان زده بود، گفت: به غیر از کارشناسان شتیل بگیر، بقیه کارشناسان می‌توانند نظر خود را روی پنالتی استقلال بدهند. متاسفانه گل آفساید خوردیم و روی صحنه پیمان بابایی هم فوتبالی می‌گویم که تشخیص پنالتی سخت بود اما به نظرم پای بازیکن گل گهر روی مچ او رفت و می‌توانستند پنالتی بگیرند.

نظر شما