شناسهٔ خبر: 64208608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عجیب‌ترین هند فصل: داور پنالتی نگرفت! (عکس)

در بازی لیورپول-آرسنال، در محوطه جریمه توپچی‌ها یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار این هفته فوتبال اروپا، لیورپول در آنفیلد میزبان آرسنال است. پیروز این بازی می‌تواند صدر جدول لیگ برتر را تصاحب کند.

در همان ابتدای بازی شاگردان میکل آرتتا لیورپول را تحت فشار قرار دادند و موفق شدند روی ارسال مارتین اودگارد و ضربه سر گابریل ماگالاش به برتری ۱-۰ برسند.

پس از این گل قرمزها برای زدن گل مساوی و کامبک فشار آوردند و در چند موقعیت توانستند به دروازه و محوطه آرسنال نزدیک شوند. در یکی از این موقعیت‌ها اتفاقی رخ داد که باعث اعتراض گسترده هواداران میزبان شده است.

در دقیقه ۲۰ محمد صلاح صاحب توپ بود و قصد داشت از مارتین اودگارد بگذرد و در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما هافبک آرسنال با حرکت عجیبی توپ را با دست از مقابل پای مهاجم مصری برداشت و سپس توپ را دفع کرد. لیورپولی‌ها پس از این حرکت به شدت به داور اعتراض کردند و یورگن کلوپ نیز مات و مبهوت داور را تماشا می‌کرد اما خبری از پنالتی نبود و بازی ادامه پیدا کرد.

1970351 1970352

پس از اشتباهات بسیار در هفته‌های گذشته، به‌خصوص مردود کردن گل لوئیز دیاز به تاتنهام که جنجال زیادی به دنبال داشت هواداران لیورپول و حتی سایر تیم‌ها همواره به داور اعتراض داشته و داوری لیگ برتر را یکی از ضعیف‌ترین داوری‌های فوتبال اروپا دانسته‌اند.

نظر شما