شناسهٔ خبر: 64207978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جدایی جهانبخش از فاینورد در پایان فصل

لژیونر ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
جدایی جهانبخش از فاینورد در پایان فصل
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از استار، به نظر می‌رسد علیرضا جهانبخش فاینورد را ترک کند. قرارداد این مهاجم رو به پایان است و به نظر می‌رسد او آینده‌ای در باشگاه ندارد و به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.
 
اگر فاینورد بخواهد از انتقال احتمالی جهانبخش چیزی به دست بیاورد، باید در زمستان او را بفروشد در غیر این صورت قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. فاینورد قصد ندارد از بند تمدید یک ساله قرارداد این بازیکن استفاده کند و این باعث می‌شود که جدایی او قریب الوقوع به نظر برسد.
 
این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ با یک میلیون یورو از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۹۶ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است.
 
جهانبخش در سال ۲۰۲۱ با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو از برایتون انگلیس راهی فاینور شد و در تابستان گذشته هم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دریافت کرد، اما ترجیح داد به قراردادش با فاینورد وفادار بماند و رؤیای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر داشت که حالا ماجراجویی این بازیکن ۳۰ ساله در هلند به پایان رسیده است.
­
بهترین فصل این بازیکن ایرانی در سومین سال حضورش در آلکمار رقم خورد که در ۳۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گل لیگ هلند راهی برایتون شد.

نظر شما