شناسهٔ خبر: 64189251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دشمن به دنبال تلقین ناامیدی و بی اعتمادی در میان مردم است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات گفت: دشمن در تلاش است تا با ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم، آنها را از اقتدار و خودباوری دور کند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد برای دست یابی به ایران قوی؛ انرژی و نیروی بیشتری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اشاره کرد: رهبر انقلاب چهار راهبرد مشارکت حداکثری «مردم، رقابت، امنیت و سلامت» را به عنوان اولویت‌ها مشخص کردند که گروه های مرجع باید روی آنها کار کرده و مردم را به این سمت و سو هدایت کنند تا همچون همیشه پوزه دشمنان به خاک مالیده شود.
 
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین و نقش مهم مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی ،اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مادران و همسران شهدا خاکریز دوم انقلاب اسلامی هستند و باید در برابر دسیسه‌ها و جنگ نرم دشمن خاکریز بزرگی ایجاد کرده و اجازه ندهند دشمن جلو بیاید.
 
وی با بیان این که زبان مادران و همسران شهدا گویا و منطق‌شان بُران است، خطاب به آنان گفت: بخواهید و مطالبه کنید ‌و نگذارید دشمن جلو بیاید، از همه مادران شهدا و همسران شهدا و همسران جانبازان به خاطر همه بزرگواری شان قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به وضعیت نامطلوب مصرف اقلام مختلف از نان تا سوخت در کشور، گفت: رهبر انقلاب سال‌ها قبل سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف را ابلاغ کردند، این ها برای آرشیو و بایگانی شدن در اداره های دولتی نیست بلکه این ارگان‌ها باید به آنها عمل کنند و سالانه گزارش عملکرد خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما