شناسهٔ خبر: 64173539 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

به مناسبت شب یلدا اجرا شد؛

جشن یلدای مهدوی

بیش از 30هزار بسته کمک مومنانه به مناسب شب یلدای امسال به نیازمندان محلات استان کردستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کردستان و با محوریت پایگاه های مقاومت و با مرکزیت مساجد بیش از سی هزار بسته شب یلدا در بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون بسیج مساجد و محلات کردستان با اعلام این خبر گفت:تسریع کردن این برنامه در 110 حوزه مقاومت بسیج برگزار می گردد و مفتخریم که دل مردم کردستان را در شب یلدا شاد نماییم.
 

در همین راستا فرمانده سپاه شهرستان مریوان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ از توزیع ۲هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان مناطق محروم شهر مریوان خبر داد
 
سرهنگ قیصر امیدی اظهار کرد: با مشارکت بسیجیان تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ بسته یلدایی شامل آجیل و تنقلات، میوه و … تهیه شد.
 
وی افزود: با تلاش حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسته‌های شب یلدا در مجموع به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه شده است و ارزش هر بسته معادل ۲ میلیون ریال می‌باشد که بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.
 
فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: در این اقدام خداپسندانه بسیاری از بسیجیان با مشارکت گروه‌های جهادی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب طرح یلدای مهدوی در بسته‌بندی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: این بسته‌ها امروز و فردا به دست سرپرستان شناسایی شده در مناطق محروم شهر مریوان می‌رسد که شبی شاد را در کنار خانواده خود داشته باشند.
 
انتهای پیام/

نظر شما