شناسهٔ خبر: 64142192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل آبفا مازندران:

بهره برداري از 4 پروژه آبرساني سوادکوه در آينده اي نزديک

صاحب‌خبر -
بهره برداري از 4 پروژه آبرساني سوادکوه در آينده اي نزديک

خبرگزاری آریا- مدیرعامل آبفا مازندران ، با اتمام عملیات اجرایی 4 پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها 700 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگاراریادرساری،مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به پروژه های اجرایی آبرسانی در شهرستان سوادکوه اظهار داشت: احداث مخزن 300 متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای 300خانوار جمعیت روستای اتو با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی از احداث مخازن ذخیره 220 متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول 2400 متر در روستاهای جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر داد و گفت: این پروژه هم با 90 درصد پیشرفت در حال اجراست و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از 200 خانوار جمعیت از آن بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه آبرسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه گفت: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول 1800 متر و احداث مخزن 100 متر مکعبی در دست اجراست و یک باب مخزن 50 متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجراست که در مجموع 200 خانوار از مزایای این پروژه ها منتفع می شوند.

وی اعتبار صرف شده برای این 4 پروژه را 250 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به زودی با بهره برداری از این پروژه ها اهالی 5 روستا با 700 خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار خواهند شد.

 

نظر شما