شناسهٔ خبر: 64131177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دانشگر و عیسی روی نیمکت؛

ترکیب سپاهان با سورپرایز مورایس در خط دفاع

ژوزه مورایس ترکیب تیم خود برای بازی با هوادار را بدون ستاره‌هایی مثل محمد دانشگر و عیسی آل کثیر چیدمان کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ورزش سه، هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان تیم سپاهان است. سپاهان که روز گذشته به تهران سفر کردند امیدوار است بار دیگر سه امتیاز بازی را کسب کند و به روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر ایران ادامه بدهد.

ژوزه مورایس در این مسابقه محمد دانشگر را روی نیمکت نشانده تا به این ترتیب هواداران تیمشان را سورپرایز کند. در چارچوب دروازه سپاهان پیام نیازمند مانند همیشه قرار دارد. به نظر می‌رسد هادی محمدی و محمد قربانی زوج خط دفاعی سپاهان هستند و از قربانی بار دیگر در خط دفاعی استفاده شده است. رامین رضاییان و میلاد زکی پور دو مدافع کناری زردپوشان هستند.

در خط هافبک این تیم دابو، حسین نژاد و محمد کریمی نقش آفرینی خواهند کرد. شهریار مغانلو، رضا شکاری و رضا اسدی نیز سه بازیکن خط حمله زردپوشان اصفهانی در این مسابقه هستند.

به غیر از دانشگر روی نیمکت این تیم بازیکنان سرشناس دیگری نیز مانند عیسی آل کثیر، کاوه رضایی و احسان پهلوان می‌نشینند. آریا یوسفی، صادق صالحی، علی احمدی، ارشیا سرشوق و نیما میرزازاد نیز دیگر نیمکت نشینان سپاهان هستند.

سپاهان ترکیب سپاهان برابر هوادار:
پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، بریان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، شهریار مغانلو، رضا شکاری و محمدجواد حسین‌نژاد

نظر شما