شناسهٔ خبر: 64105801 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

پرداخت 130 میلیون تومان حقوق و مزایا به شازده در پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان

یک شازده ای در پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان ماهیانه 130 میلیون تومان بابت حقوق و مزایا و دو میلیون و سیصد هم بابت جبران صرف وقت اضافی پول می گیرد!

صاحب‌خبر -

گروه انرژی، اخیرا فیش حقوقی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد شخصی در پتروشیمی مروارید ماهیانه رقمی بالغ بر 130 میلیون تومان بابت حقوق و مزایا دریافت می کند.

به گزارش بولتن نیوز، حقوق و مزایای 130 میلیون تومانی شخص مورد نظر بابت خردادماه 1402 در حالی است که برابر محتویات فیش حقوقی نامبرده ماهیانه 14 میلیون و 500  هزار تومان بابت اقساط وامی از وی کسر می شود که باقی مانده ان 121 میلیون تومان است.

نکته دیگر در فیش حقوقی این شخص شصت ساعت اضافه کاری است که به او تعلق گرفته که بابتش بیش از ۳۰میلیون تومان دریافت کرده یعنی هر ساعت اضافه کار شده ۵۰۰هزار تومان ( در حالی که دستمزد  یک‌ کارگر ماهر استادکار برای ۸ ساعت کارگر 1500 هزار تومان یهنی ساعتی 185 هزار تومان است)

علاوه بر این فردی که فیش حقوقی وی منتشر شده  بیست میلیون تومان بابت ۹روز ماموریت دریافت کرده یعنی به ازای هر روز ماموریت ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان اضافه بر حقوقی که دریافت می کند!

پرداخت 130 میلیون تومان حقوق و مزایا به شازده در پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان

 فرد مذکور بابت کمک هزینه مسکن هم رقمی بالغ بر هشت میلیون و هفتصد هزارتومان دریافت می کند و معلوم نیست جبران صرف وقت اضافی چیست و چه فرقی با اضافه کار دارد که نامبرده بابتش دو میلیون و سیصد هزار تومان اضافه دیگر هم می گیرد.

 از جمله دیگر پرداختی ها به شازده هزینه ایاب و ذهاب منطقه و هزار چیز دیگر است که توسط پتروشیمی مروارید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت می گردد .

نظر شما