شناسهٔ خبر: 64085029 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

خبر مهم برای خریداران موبایل : گوشی تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش پیوست

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: با تکمیل فرآیند پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، نظارت‌ها بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: با تکمیل فرآیند پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، نظارت‌ها بیشتر می‌شود.
 
شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.
 
با پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، ضمن ایجاد شفافیت در خدمات پس از فروش برای مشتریان، امکان ثبت شکایت برخط نیز فراهم می‌شود. سقف مدت زمان رسیدگی به این شکایات هفت روز کاری است

نظر شما