شناسهٔ خبر: 64057648 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

آخرین جزئیات از زبان مقامات امنیتی؛

11 شهید در حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک + عکس و فیلم

سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «پارسینه»، سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی پلیس در گفت‌وگو با فارس در زاهدان از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2243103" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/855710/2243103?width=800&height=600"></script></div>

جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی به روایت یک مقام امنیتی

در همین راستا، علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساغت ۲ نیمه شب بود که تعدادی از تروریست‌ها، با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متاسفانه در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از افسران ارشد، سربازان و نیروهای ما در فراجا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی هم مجروح شدند. افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

دستگیری تروریست‌های حمله به مقر انتظامی در سیستان و بلوچستان

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، درباره جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.
 
وی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.
 
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.
 
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اعلام شد

اسامی ۱۱ شهید فراجا در حادثه تروریستی مقر انتظامی راسک اعلام شد.

اسامی که تاکنون از شهدای این حادثه اعلام شده، به شرح زیر است:

مسلم شجاعیان،

احسان بابایی،

پوریا شیخ،

ابوالفضل شریاری،

محمدحسن براهویی،

علیرشا اکبر مزار،

علی دشت پوری،

حسن بابانیا،

احمد خمری،

محید فیروز نیا،

حمید رضایی امین.

نظر شما