شناسهٔ خبر: 64041086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی پایتخت اظهار داشت؛

نکونام: همیشه از داوری ضرر کرده‌ایم نکونام: دربی مثل بقیه بازی‌هاست + فیلم اقدام نکونام علیه دو آمار مهم! جواد نکونام: نتوانستیم ببریم اما حریف را تحت فشار گذاشتیم

«این بازی مثل تمام بازی‌هاست و سعی می‌کنیم با آنالیز روی نقاط ضعف و قوت‌شان شناخت کافی داشته باشیم و بدانیم چه برنامه‌ای برای بازی خواهیم داشت.»

صاحب‌خبر -
نکونام: همیشه از داوری ضرر کرده‌ایم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی پایتخت اظهار داشت: «این بازی مثل تمام بازی‌هاست و سعی می‌کنیم با آنالیز روی نقاط ضعف و قوت‌شان شناخت کافی داشته باشیم و بدانیم چه برنامه‌ای برای بازی خواهیم داشت.» وی افزود: «هیچ‌وقت خواسته‌ام به این شکل نبود که استقلال باید قهرمان شود، اما تا استقلال به صدر جدول آمد، فشارها شروع شد. نمی‌دانم چرا درباره دیگر تیم‌ها که این‌همه بازیکن گرفتند و شرایط خیلی بهتری از ما به‌نسبت پایان فصل‌شان تا الان که بازیکن می‌گیرند، صحبتی نمی‌شود. آنهایی که می‌گویند استقلال باید قهرمان شود و فلان بازی را ببرد، برای گذاشتن فشار روی تیم است. فوتبال قانون دارد و برای موفقیت نیاز به ابزار دارید، ما هیچ ابزاری نداشتیم و ابزار هم از دست دادیم.» نکونام ادامه داد: «در تعطیلی لیگ، تیم‌ها می‌توانند بگویند چقدر مصدوم داده‌اند، این وسط به‌سود تیم‌هایی شد که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند. ما یک بازی انجام دادیم و دوباره استراحت کردیم. از سازمان لیگ خواستیم یک روز جلوتر بازی کنیم، این اتفاق نیفتاد، این اتفاق از سوی سازمان لیگ به ما ضربه زد.» وی در واکنش به هجمه‌ها به نیمکت و کادر‌فنی او در استقلال، تصریح کرد: «ما هیچ نگرانی‌ای نداریم، چون از جنس خودشان هستیم و همه چیز بلدیم! برای دربی قبلی صحبتی ندارم، ولی حداقل امیدوارم اتفاقی که در دربی قبل افتاد و داور در جشن قهرمانی حریف شرکت کرد، دیگر این اتفاق نیفتد! داور در تمام بازی‌ها تعیین‌کننده است و فقط یک بازی نیست. از ابتدای بازی بررسی کنید چند تیم ضرر کردند یا سود بردند، همه چیز مشخص است. وقتی سیستم VAR باشد دیگر این اتفاقات نمی‌افتد. من سال‌های قبل استقلال را به‌عنوان هوادار می‌دیدم، این تیم همیشه از داوری متضرر بوده و شرایط ضد و علیه آن بوده است، امیدوارم شرایط با حضور سیستم VAR تغییر کند.»

نظر شما