شناسهٔ خبر: 64026948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فوت سه معلم چهارمحال و بختیاری در حادثه رانندگی

شهرکرد-رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصادف خودرو معلمان در استان، گفت: متأسفانه در این حادثه سه تن از معلمان زحمت‌کش استان جان سپردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شمسی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته ۲۱ آذرماه حوالی ساعت ۱۳ دو خودرو سواری سمند و پراید در محدوده سه راهی اردل به سمت جونقان با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله پس از اطلاع این حادثه مرکز اورژانس استان آمبولانس‌ها به محل اعزام شدند اما متأسفانه در این حادثه سه تن از معلمان به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه یکی از معلمان حاضر در این تصادف در بیمارستان تحت درمان است، ادامه داد: علی امینیان دبیر علوم تجربی، سید امیرحسین منافیان دبیر پرورشی و مرتضی بیگی دبیر کار و فناوری از معلمان مدارس شهید بارانی دشتک، شهید رجایی کاج و شهدای رستم‌آباد معلمان جان باخته در این سانحه هستند.

لازم به ذکر است افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ درآخرین روزهای پاییز وهم زمان با دهه‌ی فاطمیه (س) خبرعروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار، روان شادان مرتضی بیگی، سید امیر حسین منافیان، علی امینیان بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل‌ها را اندوهگین خویش ساخت.

براین اساس ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی، به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام نموده و براین باور هستیم که هم نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاوید نام خواهد بود.

هجران این همکاران گرانقدرمان را محضر خانواده‌های ارج مدار ایشان تسلیت عرض نموده، برای معلمان عزیزودلسوزمان، غفران الهی وبرای بازماندگان اجرو صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.

نظر شما