شناسهٔ خبر: 64019782 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا اقامت اسپانیا یکی از اصلی ترین گزینه های افراد علاقه مند به مهاجرت است، برای دستیابی به این هدف خرید ملک در اسپانیا جزو بهترین روش

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید ملک در اسپانیا

اقامت اسپانیا یکی از اصلی ترین گزینه های افراد علاقه مند به مهاجرت است، برای دستیابی به این هدف خرید ملک در اسپانیا جزو بهترین روش ها می باشد. شما می توانید با خرید ملک در این کشور اقامت اسپانیا را اخذ نمایید.

با توجه به این که بسیاری افراد قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند در این مطلب می خواهیم ابعاد خرید ملک اسپانیا و اخذ اقامت این کشور را برای شما عزیزان شرح دهیم.

اطلاعات کلی در رابطه با اسپانیا

زبان رسمی مردم این کشور اسپانیایی بوده و جمعت آنان به 10 میلیون نفر می رسد. به لحاظ بزرگی اقتصاد این کشور رتبه سیزدهم در جهان و در اتحادیه اروپا رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. در این کشور شما می توانید همه آنچه که به لحاظ تفریحی، زندگی، کاری و تحصیلی نیاز دارید را به صورت همزمان در کنار یکدیگر در اختیار داشته باشید.

از اماکن تاریخی گرفته تا ساختمان های مدرن و سرمایه گذاری های کلان و تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا؛ در کنار این موارد، امکانات رفاهی در اسپانیا باعث شده است که این کشور مقصد مهاجرتی بسیاری از مردم جهان باشد.

اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک

افرادی که به خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت این کشور علاقه مند هستند می توانند با خرید ملک به مبلغ 500 هزار یورو اقامت این کشور را اخذ نمایند. در این روش فرد خریدار می تواند اقامت دوساله و در نهایت بعد از آن اقامت 5 ساله اسپانیا را دریافت نماید.

یکی از مزیت های خرید ملک در در این کشور برای خریداران این است که بعد از خرید ملک می توانند آن را در سایت های معتبر Airbnb و یا Booking اجاره دهند و سود خوبی را از اجاره ملک خود در اسپانیا دریافت نمایید.

این درآمد به صورت ارزی (یوروی) بوده و می تواند یک نوع سرمایه گذاری خارجی محسوب شود. همچنین بعد از 5 سال ضمن دریافت اقامت اسپانیا، می توانند ملک خود را با سود بیشتری بفروش برسانند.

مزایای خرید خانه در اسپانیا

با خرید ملک در این کشور شما می توانید به همراه خانواده خود به اسپانیا مهاجرت کنید؛ در این روش نیازی به مدرک تحصیلی یا مدرک زبان نیست و تنها کافیست نسبت به خرید ملک در اسپانیا از طریق موسسه مهاجرتی لاویژن اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که ما ده ها پروژه ویلایی در سواحل اسپانیا را در اختیار شما قرار خواهیم داد و می توانید به دلخواه یکی از آنها را که متناسب با بودجه و سلیقه شما می باشد را انتخاب نمایید.

از این طریق شما امکان اخذ گلدن ویزای اسپانیا را نیز خواهید داشت و می توانید بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو شنگن سفر کنید. همچنین برای شما و خانواده تان امکان کار و تحصیل در اسپانیا نیز وجود دارد. در کنار این مزایا نیازی به حضور دائم شما در خاک اسپانیا نخواهد بود.

اخذ پاسپورت اسپانیا

همان طور که می دانید پاسپورت این کشور در رتبه سوم معتبرترین پاسپورت ها در جهان قرار دارد و دارندگان پاسپورت اسپانیا می توانند بدون ویزا به 125 کشور و با داشتن ویزا به 25 کشور جهان سفر کنند.

لازم به ذکر است که برای اخذ پاسپورت اسپانیا می بایستی نشان دهید که شهروند خوبی در این کشور هستید و ضمن داشتن شرایط مالی مناسب، با فرهنگ اسپانیا خو گرفته اید و سابقه کیفری هم نداشته باشید. از طرف دیگر می بایستی به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید و به زبان اسپانیایی هم مسلط شوید.

قیمت ملک در اسپانیا

یکی از پرتکرارترین سوالات کلاینت های لاویژن قیمت ها است؟ همانند دیگر کشورها قیمت ملک در این کشور به شهر و موقعیت ملک بستگی دارد. بیشتر خانه ها و ویلاهای گران قیمت در شهر مادرید، بارسلونا و سباستین قرار گرفته و خانه هایی که به لحاظ قیمتی دارای نرخ مناسب تری هستند بیشتر در شهرهایی مانند مالاگا، والنسیا یا آلیکانته هستند.

اگر به طور حدودی بخواهیم قیمت ها را مطرح کنیم اینگونه می توان گفت که در شهرهای ارزان قیمت خانه از حدود متری 2 هزار یورو شروع می شود و در شهرهای گران تر به 4 یا 5 هزار یورو هم می رسد.

با این حال متوسط قیمت ملک در این کشور حدود 2 هزار یورو است و برای خرید خانه در اسپانیا می بایستی از شهرهای توریستی و پرجمعیت و گران مثل مادرید و بارسلون فاصله بگیرید. پیشنهاد بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید ویلا در اسپانیا مناطقی همچون مالاگا و والنسیا است. در این شهرها به دلیل وجود مهاجران تحصیلی و کاری بیشترین تعداد ساخت و ساز مسکن اتفاق می افتد و ضمن داشتن شرایط خوب آب و هوایی بیشترین تقاضا نیز برای این شهرها می باشد.

واجدین شرایط خرید ملک در اسپانیا

به طور کلی همه افرادی که خارج از اسپانیا متولد شده اند و خارجی محسوب می شوند می توانند نسبت به خرید ملک در اسپانیا اقدام نمایند. در حقیقت دولت این کشور سرمایه گذاران را به خرید ملک چه مسکونی و چه غیر مسکونی تشویق می کند.

موسسه مهاجرتی لاویژن با سال های تجربه در زمینه خرید ملک در این کشور می تواند زمینه مهاجرت به اسپانیا را برای شما عزیزان فراهم نمایید، لازم به ذکر است که بعد از اینکه ملک مد نظر مورد پسندتان واقع شد، تمامی پروسه های قانونی خرید ملک توسط نمایندگان و وکلای قانونی لاویژن انجام خواهد شد و پس از طی مراحل قانونی سند ملک به همراه ویزای اسپانیا به شما تحویل داده خواهد شد.

همچنین شما می توانید برای مهاجرت به اسپانیا از طریق روش های دیگری همچون خرید بیزینس، خرید فرانچایز برندهای فعال اروپا و یا مهاجرت از طریق تحصیلی نیز اقدام نمایید. در هنگام مشاوره مهاجرت با اعلام شرایط و ارسال رزومه از سمت شما بهترین روش مهاجرتی به کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا به شما معرفی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان مهاجرتی لاویژن با شماره تماس 1770-2842-021 در ارتباط باشید همچنین می توانید از طریق فرم ارزیابی رایگان اطلاعات خود را وارد نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

آنچه دیگران می خوانند
  • خودروی جدید بهمن موتور رونمایی شد | سوگولی جدید بهمن موتور با ظاهری شبیه بنز از فردا به فروش می رسد

  • ثبت نام فروش اقساطی بهمن موتور ویژه یلدا | غول جدید بهمن موتور را با قیمت رویایی بخرید + تصاویر و مشخصات

  • کارت ملی داری بخون | خبر فوری دولت برای دارندگان کارت ملی

  • خبر خوش مجلس درباره ترمیم حقوق بازنشستگان | جبران ۴۰درصدی ‎حقوق بازنشستگان

  • اعلام نتایج قرعه‌کشی مرحله پنجم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه | مرحله پنجم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه به پایان رسید و نتایج قرعه‌کشی اعلام شد.

کلیک کنید
  • طالع بینی روز | متولدی این ماه ها بی وفاترین افراد هستند

  • فال قهوه 23 آذرماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت انگیزی را برایتان آشکار میکند؟

  • پیام فرشتگان برای امروز 22 آذرماه

  • اگه شوهرت این نشونه هارو داره بدون بهت خیانت میکنه | نشانه‌های خیانت مردان

  • پیام فرشتگان برای امروز 21 آذرماه

  • یارانه نقدی 5 میلیون تومانی در حساب خانوارها | اضافه شدن یک یارانه نقدی جدید در آذر ماه برای مردم

  • حراجی یلدایی ایران خودرو آغاز شد | فروش فوری ایران خودرو از دم قسط + جزئیات

نظر شما