شناسهٔ خبر: 63997551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدیر بایرن علاقه به ستاره بارسلونا را رد نکرد

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن، شایعات علاقه این تیم به جذب رونالد آرائوخو را رد نکرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته پرتکرارترین خبر نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال، علاقه بایرن مونیخ به جذب رونالد آرائوخو، ستاره خط دفاعی بارسلونا بوده است.

طبق این اخبار، توخل از تحسین‌کنندگان این بازیکن است و به باشگاه اعلام کرده که او را هر چه سریع‌تر جذب کنند. بر اساس اخباری که از باشگاه بارسلونا منتشر شده است، این بازیکن در ژانویه از باشگاه جدا نمی‌شود، اما در تابستان آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

امروز خبرنگاران از کریستوف فروند، که از زمانی که به عنوان مدیر ورزشی بایرن انتخاب شده عملکرد قابل قبولی داشته است، درباره این شایعه پرسیدند. او گفت: «پنجره نقل و انتقالات نزدیک است. به طور کلی، صحبت‌هایی در جریان است، اما نمی‌خواهم درباره آن چیز مفصلی بگویم.»

1965432

او همچنین درباره نستوری ایرانکندا، استعداد جوان این تیم که تا پایان فصل در آدلاید یونایتد حضور دارد و در بازی قبلی تیمش نتوانست تیم را از باخت نجات دهد و پس از تعویض گریه کرد هم اضافه کرد: «نگران او نیستم. ما از نزدیک با بازیکن در ارتباط بوده‌ایم و می‌دانیم که او بسیار احساساتی و جاه‌طلب است. او فقط ۱۷ سال دارد. اینکه پسرها با قلب و علاقه‌شان در بازی باشند خیلی خوب است.»

نظر شما