شناسهٔ خبر: 63982018 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اذعان رسانه‌های عبری به ادعای دروغین اشغال نظامی برخی مناطق غزه

محمدعلی تخت رونده

یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که در مناطقی که ارتش تصور می‌کند آن را پاکسازی کرده، ناگهان تونلی باز می‌شود و یک عضو مقاومت بعد از شلیک آرپی‌جی به سرعت مخفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که ادعاهای ارتش این رژیم مبنی بر تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از نوار غزه دروغی بیش نیست و نیروهای مقاومت در این مناطق کاملاً فعال هستند.

این رسانه‌ها ضمن اشاره به ادامه عملیات ارتش صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند که مناطقی که ارتش پیش از این از کنترل نظامی آنها سخن به میان آورده به این گونه نیست که کاملاً از عناصر مقاومت خالی باشد.

اور هیلر تحلیلگر مسائل نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: در خصوص نشانه های شکست حماس باید با احتیاط بیشتری سخن گفت و تحت کنترل گرفتن مناطقی در غزه به این معنی نیست که عناصر حماس در این مناطق حضور نداشته باشند.

وی گلوله های آرپی‌جی و موشک‌های ضد زره کوتاه برد و تک تیراندازها و مین‌ها را از بزرگترین خطرات فراروی نظامیان صهیونیست دانست و افزود: باید انتظار داشت که هر خانه‌ی فلسطینی مین گذاری شده و منتظر ورود نظامیان است.

این کارشناس نظامی می‌افزاید: وقتی تسلط عملیاتی بر یک منطقه ایجاد شد و تو تصور کردی که آنجا را پاکسازی کرده‌ای؛ ناگهان ورودی یک تونل باز می‌شود و فردی از آن خارج شده و گلوله آرپی‌جی را شلیک می‌کند و به سرعت مخفی می‌شود.

روعی شارون دیگر تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی در شبکه کان نیز ضمن اشاره به درگیری‌های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه خان یونس گفت که طی روز گذشته درگیری‌های شدیدی در آنجا ادامه داشت.

وی ادامه داد که ارتش رژیم صیونیستی با تیپ ۹۸ و یگان‌های دیگر و تانک‌ها و گردان‌های ذخیره خود در آنجا مبارزه می‌کند، ولی نیروهای گردان خان یونس از عناصر حماس همراه با ۴ گردان دیگر حضور دارند که نیروهایی قوی هستد.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اخیراً تصاویری از درگیری‌های شدید خود با نیروهای متجاوز صهیونیست در محورهای مبارزاتی خان یونس منتشر کردند. این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه عناصر مقاومت تجمع‌های نظامیان و خودروهای زرهی و تانک‌های آنها را هدف حملات خود قرار می‌دهند. گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که در درگیری‌های ۴۸ ساعت گذشته قطعاً ۴۰ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده‌اند.

نظر شما