شناسهٔ خبر: 63969327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کابوس ناتمام قهرمان/ دستان پلنگ جویبار به ماه نمی‌رسد!

مهدی فیضی صفت

صاحب‌خبر -

دارنده دو مدال طلای جهان پس از ماه‌ها دوری از کشتی؛ در حالی که خود را آماده حضور در رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی می‌کرد، بار دیگر در تمرین‌ها دچار آسیب‌ شد.

به گزارش طرفداری، کامران قاسم پور چند ماه پیش حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 را به علت پارگی کشاله ران از دست داد. او در شرایطی که قصد داشت در رقابت‌های قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان برود و کارش را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آغاز کند، در جریان تمرین بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی از همان ناحیه شد و نتوانست به تمریناتش ادامه بدهد.

قاسم پور پس از این اتفاق از پای خود MRI گرفت و برخی شنیده‌ها حاکی است، بار دیگر از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شده است و احتمالا حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را از دست بدهد. کامران قاسم پور برای مشخص‌شدن وضعیتش راهی تهران شده و قرار است فردا (دوشنبه) از سوی دکتر کیهانی مورد معاینه قرار گیرد تا وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش مشخص شود.

تنها در صورتی که دکتر کیهانی آسیب‌دیدگی کشتی‌گیری را تایید کند او می‌تواند مجوز غیبت در رقابت‌های قهرمانی کشور را دریافت کند،‌ در غیر این صورت فدراسیون کشتی صراحتا اعلام کرده هیچ کشتی‌گیری حق غیبت در این رقابت‌ها را ندارد. قاسم پور قهرمان دو دوره متوالی جهان در وزن 92 کیلوگرم بوده، ولی برای حضور در المپیک ناگزیر به تغییر وزن و حضور در یکی از اوزان 86 کیلوگرم یا 97 کیلوگرم بود. از آنجایی که حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران در وزن 86 کیلوگرم حضور دارد، پور ترجیح داد به وزن بالاتر برود ولی با توجه به آسیب‌دیدگی ادامه‌دار «پلنگ جویبار» ممکن است رویای المپیک ماننده ماه دور از دسترسی برای او باشد.

نظر شما