شناسهٔ خبر: 63969111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تجمع بزرگ دختران فاطمی در اهواز در حمایت از مردم غزه

در این مراسم دانش آموزان اهوازی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از کودکان و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

صاحب‌خبر -
تجمع بزرگ دختران فاطمی در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه با حضور استاندار خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه و در راستای حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه، تجمع پنج هزار نفری دختران فاطمی در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز برگزار شد.
 
در این مراسم دانش آموزان اهوازی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از کودکان و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
 
استاندار خوزستان در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دوری کردن نسل جوان از معنویت بوده و نمی‌خواهد فرامین اسلام در کشور ساری و جاری باشد، ادامه داد: امروز دختران ما با زنان و کودکان غزه همدردی کرده و با یزید زمان در حال جهاد هستند.
 
حسینی محراب با اشاره به مسئولیت پذیری دانش آموزان در راستای اهداف اسلامی افزود: امروز دانش‌آموزان در برابر همه مستکبرین، ایستادگی کرده و با شعار «هیهات من الذله» از مسیر نورانی اسلام و مردم مظلوم دفاع می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز همه ملت‌ها از جنایات مستکبران آگاهی داشته و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند که این موضوع نشان دهنده بیداری مردم جهان است، ادامه داد: شما دختران با تجمع امروز خود در مصلی اهواز از ارزش‌های دینی و ملی خود دفاع کرده و در مقابل کسانی که انسان را به مثابه حیوان می‌دانند، ایستادگی خواهند کرد.
 
حسینی محراب گفت: شهر اهواز به دلیل وجود فلرهای نفتی، کارخانه‌های فولاد، صنایع داخل شهر و آتش زدن برخی مزارع و… دچار آلودگی می‌شود و طبق قانون در صورت بالاتر بودن میزان آلایندگی بیشتر از حد مجاز، مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهرستان تعطیل خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما